![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil vise dig, hvordan du hvidere op tænder sin ret enkle
1). Trykke på o-knappen og foretag shure at Dodge værktøj er valgt derefter gå over tænderne til hvidere dem op! Før ![]() efter ![]() men naturligvis er der en anden måde at gøre dette 1.) Har billedet åbne og tryk derefter på L-knappen og derefter ret clikc om lasso værktøj og vælge det magiske lasso så bare gå rundt i tænderne, som skal whitened og når de er seleceted så gå i lag> nye udfylde lag> farve og ændre opacitet til omkring 30% og derefter vælge en hvid farve, og du derefter fik hvide tænder, der ligner denne ![]() hvis tænderne stilll se også gul kan du ændre opaciteten af fylde lag på lag pallete ved at have udfylde lag udvalgt og derefter ændre opactity var den siger opacitet og så får du hvide tænder! Mit system: ubr gaming computer
|
|
| |||
| |||
| Great tut + rep |
|
| |||
| |||
| Nice tutorial. Jeg kan have behov for at fastsætte mine egne tænder.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| takket Kano og cooly! ROFLROFLROFLROFLROFL cooly |
|
| |||
| |||
| Lol. Det er rigtigt skønt. Ønsker mine tænder var hvidere ...
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| hahahhahahahahhahahahahhahaha vente Hvorfor er det sjovt |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvordan kan jeg redigere Tænder i Photoshop CS4 at ligne Vampire tænder? | cheesepuff | General Software Chat | 4 | 12 august 2009 23:51 |
| Photoshop CS4! | computeruler | Multimedia & Codecs | 6 | 17 oktober 2008 16:52 |
| Hvordan man bruger photoshop! | tomthedrummer1992 | Multimedia & Codecs | 4 | 13 oktober 2008 12:57 |
| Photoshop | Cew27 | General Software Chat | 3 | 16. sep 2007 13:48 |
| Photoshop CS | Cobalt | General Software Chat | 2 | 22 oktober 2006 01:58 |
| Thread Tools | |
| |