![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik zal laten zien hoe je witten van tanden zijn eenvoudig
1.) O druk op de knop en maak zeker dat de Dodge tool is geselecteerd en ga over de tanden te bleken ze op! Voordat ![]() na ![]() maar natuurlijk is er een andere manier om dit te doen 1.) Hebben de foto openen en druk op de L-toets dan rechtsaf clikc op de lasso tool en selecteer de magische lasso vervolgens ga rond de tanden die moeten worden whitened en wanneer zij eenmaal zijn seleceted ga dan naar laag> nieuwe laag vullen> effen kleur en de opaciteit van ongeveer 30% en selecteer vervolgens een witte kleur en dan heb je witte tanden die er zo uitzien ![]() Als de tanden stilll kijken ook geel kunt u de opaciteit van de vulling laag in de lagen pallete door het invullen laag geselecteerd en wijzig de opactity werden zij zegt opaciteit en dan heb je witte tanden! Mijn Systeem: UBR gaming computer
|
|
| |||
| |||
| Grote tut + rep |
|
| |||
| |||
| Nice tutorial. Ik kan nodig vast te stellen dat mijn eigen tanden.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| bedankt Kano en cooly! ROFLROFLROFLROFLROFL cooly |
|
| |||
| |||
| Lol. Het is waar hoor. Wens mijn tanden witter waren ...
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| hahahhahahahahhahahahahhahaha wachten waarom is dat grappig |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hoe kan ik bewerken Teeth in Photoshop CS4 te laten uitzien als vampier tanden? | cheesepuff | Algemene programmatuurnoot Chat | 4 | 12 aug 2009 23:51 |
| Photoshop CS4! | computeruler | Multimedia & Codecs | 6 | 17 okt 2008 16:52 |
| Hoe gebruik photoshop! | tomthedrummer1992 | Multimedia & Codecs | 4 | 13 okt 2008 12:57 |
| Photoshop | Cew27 | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 16e sep 2007 13:48 |
| Photoshop CS | Kobalt | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 22 okt 2006 01:58 |
| Thread Tools | |
| |