![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil vise deg hvordan du bleke opp tennene sine ganske enkel
1.) Trykke o-knappen og gjør shure at Dodge verktøyet er valgt, og deretter gå over tennene å bleke dem opp! Før ![]() etter ![]() men selvfølgelig det er en annen måte å gjøre dette 1.) Har bildet åpne og trykk på L-knappen og så rett clikc på Lasso-verktøyet og velger den magiske Lasso deretter går rundt tennene som må whitened og når de er seleceted deretter gå til lag> nye fylle laget> farge og endre ugjennomsiktigheten til ca 30% og deretter velge en hvit farge og så har du hvite tenner som ser ut som dette ![]() hvis tennene stilll ser også gul kan du endre ugjennomsiktigheten av fyll lag på lag pallete ved at fyll laget valgt og deretter endre opactity ble det står gjennomsiktighet og da har du hvite tenner! Min System: ubr gaming maskin
|
|
| |||
| |||
| Great tut + rep |
|
| |||
| |||
| Nice opplæringen. Jeg trenger det for å løse mine egne tenner.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| takket kano og cooly! ROFLROFLROFLROFLROFL cooly |
|
| |||
| |||
| Lol. Det er sant skjønt. Ønsk meg tenner ble hvitere ...
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| hahahhahahahahhahahahahhahaha vente hvorfor er det morsomt |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvordan kan jeg redigere tennene i Photoshop CS4 å ligne Vampire tennene? | cheesepuff | General Software Chat | 4 | 12 august 2009 23:51 |
| Photoshop cs4! | computeruler | Multimedia & Kodeker | 6 | 17 oktober 2008 16:52 |
| Hvordan bruke photoshop! | tomthedrummer1992 | Multimedia & Kodeker | 4 | 13 oktober 2008 12:57 |
| Photoshop | Cew27 | General Software Chat | 3 | 16nde sep 2007 13:48 |
| Photoshop CS | Kobolt | General Software Chat | 2 | 22 oktober 2006 01:58 |
| Thread Tools | |
| |