![]() |
|
| |||
| |||
| Igår Jeg brændte mine billeder på DVD for første gang nogensinde har aldrig gjort noget med billeder b4. Der er et program på min PC kaldet Windows DVD maker sin store jeg kan afspille musik med DVD og og har masser af smarte redigering. Det eneste problem er jeg ikke sikker på, hvordan man kan sætte musik til DVD. Jeg har aldrig downloadet mucis fra internettet Hvordan går jeg ved det? Har jeg brug for musik til at ligge på min pc før jeg sætte den på dvd? Kan jeg redigere mine dvd aftetr brænding eller gør, som skal gøres, før? Beklager at bombardere dig med så mange spørgsmål, og hvis det er det forkerte sted COULDNT THINK HVOR at sige det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke meget mening i at sætte musik på en dvd, som den ikke vil arbejde i Hi-Fi.
| |||
| |||
| Hvad jeg mente var den musik kan afspilles mens vi iagttog lysbilledshowet. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Bedøm dette billede | koglaa | Multimedia & Codecs | 6 | 3 marts 2009 12:47 |
| Hund? Eagle? Hvad Picture? | Grongle | Indføre Yourself Her | 6 | 10 marts 2008 17:04 |
| Desktop billede | tinkerbell | General Software Chat | 8 | 20 november 2007 14:21 |
| Min første. Gif-billede, som jeg gjorde. komme og se! | cheesepuff | Off Topic Discussion | 6 | 13 november 2007 20:47 |
| Newbie ønsker at uploade billede | ken979 | General Software Chat | 4 | 13 november 2007 17:51 |
| Thread Tools | |
| |