![]() |
|
| |||
| |||
| Gisteren heb ik mijn foto's gebrand op DVD voor de eerste keer ooit nog nooit iets met foto's b4. Er is een programma op mijn pc genaamd Windows DVD Maker zijn grote Ik kan muziek afspelen met de dvd's en en doen veel fancy editing. Het probleem is alleen ik weet niet hoe om muziek op DVD. Ik heb nog nooit gedownload mucis van internet hoe doe ik dat? Moet ik de muziek te worden op mijn pc voordat ik het naar DVD? Kan ik mijn dvd aftetr branderig of heeft die moeten worden gedaan voordat? Sorry te bombarderen u met zo veel vragen, en als dit op de verkeerde plaats couldnt THINK waar deze te plaatsen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Niet veel zin om muziek op een dvd als het niet zal werken in een Hi-Fi.
| |||
| |||
| Wat ik bedoelde was de muziek kan worden afgespeeld, terwijl we watched slideshow. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Beoordeel deze foto | koglaa | Multimedia & Codecs | 6 | De 3 maart 2009 12:47 |
| Hond? Eagle? Wat Picture? | Grongle | Introduceer jezelf hier | 6 | 10 mrt 2008 17:04 |
| Desktop foto | Tinkerbell | Algemene programmatuurnoot Chat | 8 | 20 nov 2007 14:21 |
| Mijn eerste. Gif foto die ik gemaakt heb. kom kijken! | cheesepuff | Off Topic Discussie | 6 | 13 nov 2007 20:47 |
| Newbie wil afbeelding uploaden | ken979 | Algemene programmatuurnoot Chat | 4 | 13 nov 2007 17:51 |
| Thread Tools | |
| |