![]() |
|
| |||
| |||
| Går jeg brent mine bilder på DVD for første gang har aldri gjort noe med pics B4. Det er et program på PCen som heter Windows DVD Maker sin flotte jeg kan spille musikk med dvd, og har massevis av fancy redigering. Det eneste problemet er jeg ikke sikker på hvordan du skal sette musikk til dvd. Jeg har aldri lastet ned mucis fra internett Hvordan går jeg med det? Trenger jeg musikken skal være på min PC før jeg legger den til dvd? Kan jeg redigerer dvd aftetr brenning eller gjør som må gjøres før? Beklager å bombard du med så mange spørsmål, og hvis dette er på feil sted COULDNT TENKE HVOR sagt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke mye poeng å sette musikken på en DVD som det ikke vil fungere i alle Hi-Fi.
| |||
| |||
| Det jeg mente var musikken kunne spille mens vi så på lysbildefremvisningen. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ranger dette bildet | koglaa | Multimedia & Kodeker | 6 | 3 mars 2009 12:47 |
| Hund? Eagle? Hva bildet? | Grongle | Presenter deg selv her | 6 | 10 mars 2008 17:04 |
| Desktop bilde | tinkerbell | General Software Chat | 8 | 20 nov 2007 14:21 |
| Min første. Gif-bilde som jeg gjorde. Kom og se! | cheesepuff | Av Emne Diskusjon | 6 | 13 nov 2007 20:47 |
| Newbie ønsker å laste opp bilde | ken979 | General Software Chat | 4 | 13 nov 2007 17:51 |
| Thread Tools | |
| |