![]() |
|
| |||
| |||
| I går Jag brände mina bilder på dvd för första gången någonsin har aldrig gjort något med bilder b4. Det finns ett program på min pc kallas Windows DVD maker djupt jag kan spela musik med dvd och och göra massor av fancy redigering. Det enda problemet är jag inte säker på hur man sätter musik till dvd. Jag har aldrig laddat ner mucis från internet hur gör jag om det? Behöver jag musik på min dator innan jag ställde den till dvd? Kan jag ändra mina dvd aftetr förbränning eller gör som måste göras innan? Ledsen att bombardera er med så många frågor, och om det är på fel ställe COULDNT TÄNKA VAR för att uttrycka det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Inte mycket punkt sätter musik på en DVD så kommer det inte fungera i alla Hi-Fi.
| |||
| |||
| Vad jag menade var att musik kan spelas upp samtidigt som vi tittade på bildspelet. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Betygsätt den här bilden | koglaa | Multimedia & Codecs | 6 | 3 mars 2009 12:47 |
| Hund? Eagle? Vilken bild? | Grongle | Presentera dig här | 6 | 10 mars 2008 17:04 |
| Desktop bild | Tingeling | General Software Chat | 8 | 20 november 2007 14:21 |
| Min första. Gif-bild som jag gjorde. Kom och titta! | cheesepuff | Off Topic Discussion | 6 | 13 november 2007 20:47 |
| Newbie vill ladda upp bild | ken979 | General Software Chat | 4 | 13 november 2007 17:51 |
| Thread Tools | |
| |