![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg tror, dette er det rigtige sted for denne Jeg har downloadet en driver til mit lydkort sin i en zip-fil, og når jeg åbner det jeg har en. cat fil en. inf-fil og en. sys fil .... hvad skal jeg gøre for at installere driveren .... dens virkelig irriterende jeg ikke været i stand til at spille min musik |
|
| |||
| |||
| Første hvor fik du den driver? Er du sikker på at det ikke er en. Cab-fil? Hvilke problemer sre du har, som media player osv. |
|
| |||
| |||
| Jeg fik driveren fra webstedet for de mennesker, der gjorde mit lydkort som er c-medier elektronik og ja im sikker theres ingen cab-fil .... Jeg har netop installeret Windows igen efter formateringen min computer, så det er derfor, jeg har brug for føreren, når jeg åbner Windows Media Player det kommer op med .... Windows kan ikke afspille filen, fordi der er et problem med din lydenhed der måske ikke være en lydenhed installeret på din computer kan det være i brug af en anden proces eller er det måske ikke fungerer ordentligt |
|
| |||
| |||
| WMP er berygtede for ikke at have codecs, og det vil normalt glatte det ud en masse andre spørgsmål. http://www.filehippo.com/download_klite_codec_pack/ Ikke er sikker på din PC, men mit lyddrivere er i C: \ drivers \ audio \ ombord |
|
| |||
| |||
| forsøgt at hente codecs og stadig intet |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Åbn Kontrolpanel> System> Enhedshåndtering.
Derefter finde lydkortet i træet menuer, vil det sandsynligvis have et advarselsskilt ved siden af den. Åbn> egenskaber> opdatering føreren på en af fanerne, så den mod de filer, du unzipped. Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Thats gjort det:) tak for din hjælp |
|
| |||
| |||
| Whooop! Jeg forventede du at vende tilbage med flere spørgsmål så, da du startede. God indsats, og du er velkommen. :) |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Lyddriveren ikke fundet | Diane | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 1 | 4 juni 2009 21:20 |
| Hvordan kan jeg vide, hvilke lyddriveren Jeg har brug for dette bundkort? | kaskade | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 4 | 30. maj 2009 07:40 |
| I cant find lyddriveren | pete21 | Multimedia & Codecs | 17 | 19 oktober 2008 13:54 |
| Lyddriver lyd problem på Acer | timboeve | Multimedia & Codecs | 3 | 24th May 2008 07:56 |
| Ingen lyd .. dårlig driver? | omidahomi712 | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 2 | 5. jun 2008 18:27 |
| Thread Tools | |
| |