vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Ole hyvä ja auta - hyvä ajuri ongelma

Reply

Thread Tools
Old 28. toukokuuta 2008 16:35
Jäsen

Mielestäni tämä on oikea paikka tälle
Olen ladannut kuljettajan minun äänikortti sen on zip-tiedosto ja kun i avaa se i on. kissan tiedostolle. inf-tiedosto ja. sys tiedosto .... Mitä minun tulee tehdä asentaa kuljettajan .... sen todella ärsyttävät minua ei voinut olla minun musiikki
Old 28. toukokuuta 2008 16:45
Moderator Group

Ensin, jos sait kuljettaja? Oletko varma, että se ei ole. Cab-tiedoston?

Mitä ongelmia sre sinun, joka mediasoitin jne.

Old 28. toukokuuta 2008 16:58
Jäsen

Sain kuljettajaa verkkosivuilla ihmisiä, jotka ovat tehneet minun äänikortti, joka on c-media elektroniikka ja kyllä im varma Theres no ohjaamo tiedosto .... Olen juuri asentanut Windows uudelleen alustuksen päättymisen jälkeen minun tietokone joten miksi minun tarvitsee kuljettajaa, jos i avata Windows Media Player se tekee .... Windows ei voi soittaa tiedostoa, koska on ongelma sinun äänen laite ei ehkä ole terve laite asennettuna tietokoneeseen voi olla toisen prosessin käytössä tai se ei ehkä toimi oikein
Old 28. toukokuuta 2008 17:10
Moderator Group

WMP on kuuluisa siitä, ettei se ole pakkauksenhallintoja ja tämä yleensä suoristaa sitä paljon muita asioita. http://www.filehippo.com/download_klite_codec_pack/

Ole varma tietokoneeseen mutta minun audio ajurit on C: \ drivers \ Audio \ laivalla

Old 28. toukokuuta 2008 17:21
Jäsen

Yritin ladata koodekkeja ja vielä mitään
Old 28. toukokuuta 2008 17:31
Administrator Group

Avaa Ohjauspaneeli> Järjestelmä> Laitehallinta.

Sitten löytää äänikortin puun valikot, se todennäköisesti on merkki sen vieressä.

Avaa> ominaisuudet> päivitys kuljettajan yksi välilehtiin, sitten se, että tiedostoista purettu.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 28. toukokuuta 2008 17:49
Jäsen

thats tehnyt sen:) Kiitos auttaa
Old 29. toukokuuta 2008 00:43
Administrator Group

Whooop! Olin odottanut sinua tulemaan takaisin enemmän kysymyksiä sen jälkeen, kun alkoi.

Hyvää työtä ja olet tervetullut. :)
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.