![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Mielestäni tämä on oikea paikka tälle Olen ladannut kuljettajan minun äänikortti sen on zip-tiedosto ja kun i avaa se i on. kissan tiedostolle. inf-tiedosto ja. sys tiedosto .... Mitä minun tulee tehdä asentaa kuljettajan .... sen todella ärsyttävät minua ei voinut olla minun musiikki |
|
| |||
| |||
| Ensin, jos sait kuljettaja? Oletko varma, että se ei ole. Cab-tiedoston? Mitä ongelmia sre sinun, joka mediasoitin jne. |
|
| |||
| |||
| Sain kuljettajaa verkkosivuilla ihmisiä, jotka ovat tehneet minun äänikortti, joka on c-media elektroniikka ja kyllä im varma Theres no ohjaamo tiedosto .... Olen juuri asentanut Windows uudelleen alustuksen päättymisen jälkeen minun tietokone joten miksi minun tarvitsee kuljettajaa, jos i avata Windows Media Player se tekee .... Windows ei voi soittaa tiedostoa, koska on ongelma sinun äänen laite ei ehkä ole terve laite asennettuna tietokoneeseen voi olla toisen prosessin käytössä tai se ei ehkä toimi oikein |
|
| |||
| |||
| WMP on kuuluisa siitä, ettei se ole pakkauksenhallintoja ja tämä yleensä suoristaa sitä paljon muita asioita. http://www.filehippo.com/download_klite_codec_pack/ Ole varma tietokoneeseen mutta minun audio ajurit on C: \ drivers \ Audio \ laivalla |
|
| |||
| |||
| Yritin ladata koodekkeja ja vielä mitään |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Avaa Ohjauspaneeli> Järjestelmä> Laitehallinta.
| |||
| |||
| thats tehnyt sen:) Kiitos auttaa |
|
| |||
| |||
| Whooop! Olin odottanut sinua tulemaan takaisin enemmän kysymyksiä sen jälkeen, kun alkoi. Hyvää työtä ja olet tervetullut. :) |