mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Please help - geluidsstuurprogramma probleem

Reply

Thread Tools
Old 28 mei 2008, 16:35
Lid Fractie

Default Please help - geluidsstuurprogramma probleem

Ik denk dat dit de juiste plaats voor deze
Ik heb een driver gedownload voor mijn geluidskaart zijn in een zip-bestand en als ik openen ik heb een. kat bestand een. inf-bestand en een. sys-bestand .... Wat moet ik doen om de driver te installeren .... zijn echt vervelend me niet in staat geweest om mijn muziek
Old 28 mei 2008, 16:45
Moderator Groep

Eerste waar heb je de driver? Weet u zeker dat het niet een. Cab-bestand?

Welke problemen SRE je met die media player, enz.

Old 28 mei 2008, 16:58
Lid Fractie

Ik heb het stuurprogramma van de website van de mensen die mijn geluidskaart die c-media-elektronica en ja im zeker theres geen CAB-bestand .... Ik heb zojuist geïnstalleerde Windows opnieuw formatteren van mijn computer dus dat is waarom ik moet de bestuurder wanneer ik Windows Media Player het gaat met .... Windows kan het bestand niet afspelen omdat er een probleem met uw geluidsapparaat er misschien niet een goed apparaat is geïnstalleerd op uw computer kan worden gebruikt door een ander proces of is het wellicht niet goed functioneert
Old 28 mei 2008, 17:10
Moderator Groep

WMP is berucht voor niet-codecs en dit zal meestal rechtmaken uit een heleboel andere zaken. http://www.filehippo.com/download_klite_codec_pack/

Niet zeker op uw PC, maar mijn audio drivers zijn in C: \ drivers \ audio \ onboard

Old 28 mei 2008, 17:21
Lid Fractie

geprobeerd het downloaden van de codecs en nog niets
Old 28 mei 2008, 17:31
Administrator Group

Open Configuratiescherm> Systeem> Apparaatbeheer.

Dan vinden de geluidskaart in de boom menu's, het zal waarschijnlijk een waarschuwing teken ernaast.

Open> Eigenschappen> update driver op een van de tabbladen, dan is het punt op de bestanden die u uitgepakt.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 28 mei 2008, 17:49
Lid Fractie

thats gedaan:) bedankt voor je hulp
Old 29 mei 2008, 00:43
Administrator Group

Whooop! Ik verwachtte u terug te komen met meer vragen dan wanneer je begonnen bent.

Goed werk en u bent van harte welkom. :)
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Sound Driver niet gedetecteerd diane Geluid, Speakers & MP3 Spelers 1 De 4 juni 2009 21:20
Hoe weet ik welke geluidsstuurprogramma ik nodig voor dit moederbord? kaskade Geluid, Speakers & MP3 Spelers 4 30 mei 2009 07:40
I cant vinden geluidsstuurprogramma pete21 Multimedia & Codecs 17 19 okt 2008 13:54
Audio driver geluid probleem op Acer timboeve Multimedia & Codecs 3 24 jun 2008 07:56
Geen geluid .. slechte chauffeur? omidahomi712 Geluid, Speakers & MP3 Spelers 2 De 5 juni 2008 18:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.