![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat dit de juiste plaats voor deze Ik heb een driver gedownload voor mijn geluidskaart zijn in een zip-bestand en als ik openen ik heb een. kat bestand een. inf-bestand en een. sys-bestand .... Wat moet ik doen om de driver te installeren .... zijn echt vervelend me niet in staat geweest om mijn muziek |
|
| |||
| |||
| Eerste waar heb je de driver? Weet u zeker dat het niet een. Cab-bestand? Welke problemen SRE je met die media player, enz. |
|
| |||
| |||
| Ik heb het stuurprogramma van de website van de mensen die mijn geluidskaart die c-media-elektronica en ja im zeker theres geen CAB-bestand .... Ik heb zojuist geïnstalleerde Windows opnieuw formatteren van mijn computer dus dat is waarom ik moet de bestuurder wanneer ik Windows Media Player het gaat met .... Windows kan het bestand niet afspelen omdat er een probleem met uw geluidsapparaat er misschien niet een goed apparaat is geïnstalleerd op uw computer kan worden gebruikt door een ander proces of is het wellicht niet goed functioneert |
|
| |||
| |||
| WMP is berucht voor niet-codecs en dit zal meestal rechtmaken uit een heleboel andere zaken. http://www.filehippo.com/download_klite_codec_pack/ Niet zeker op uw PC, maar mijn audio drivers zijn in C: \ drivers \ audio \ onboard |
|
| |||
| |||
| geprobeerd het downloaden van de codecs en nog niets |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Open Configuratiescherm> Systeem> Apparaatbeheer.
Dan vinden de geluidskaart in de boom menu's, het zal waarschijnlijk een waarschuwing teken ernaast. Open> Eigenschappen> update driver op een van de tabbladen, dan is het punt op de bestanden die u uitgepakt. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| thats gedaan:) bedankt voor je hulp |
|
| |||
| |||
| Whooop! Ik verwachtte u terug te komen met meer vragen dan wanneer je begonnen bent. Goed werk en u bent van harte welkom. :) |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Sound Driver niet gedetecteerd | diane | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 1 | De 4 juni 2009 21:20 |
| Hoe weet ik welke geluidsstuurprogramma ik nodig voor dit moederbord? | kaskade | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 4 | 30 mei 2009 07:40 |
| I cant vinden geluidsstuurprogramma | pete21 | Multimedia & Codecs | 17 | 19 okt 2008 13:54 |
| Audio driver geluid probleem op Acer | timboeve | Multimedia & Codecs | 3 | 24 jun 2008 07:56 |
| Geen geluid .. slechte chauffeur? | omidahomi712 | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 2 | De 5 juni 2008 18:27 |
| Thread Tools | |
| |