mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Kodeker

Register

Hjelp - lyddriveren problem

Reply

Thread Tools
Old 28 mai 2008, 16:35
Medlem Group

Default Hjelp - lyddriveren problem

Jeg tror dette er det rette stedet for denne
Jeg har lastet ned en driver for lydkortet sine i en zip-fil og når jeg åpner den i en. katt inngi. inf-fil og en. sys fil .... Hva må jeg gjøre for å installere driveren .... dens virkelig sjenerende meg ikke vært i stand til å spille min musikk
Old 28 mai 2008, 16:45
Moderator Group

Først der fikk du driver? Er du sikker på at det ikke er en. CAB filen?

Hvilke problemer sre du har, som mediespiller osv.

Old 28 mai 2008, 16:58
Medlem Group

Jeg fikk sjåføren fra nettsiden til menneskene som skapte lydkortet som er C-Media elektronikk og ja im sikker Theres no cab fil .... Jeg har nettopp installert Windows på nytt etter formatering maskinen min så det er derfor jeg trenger driveren når jeg åpne Windows Media Player den kommer opp med .... Windows kan ikke spille av filen fordi det er et problem med lyden enheten det kanskje ikke en lyd enheten installert på datamaskinen, kan det være i bruk av en annen prosess eller det er kanskje ikke fungerer som de skal
Old 28 mai 2008, 17:10
Moderator Group

WMP er beryktet for ikke å ha kodeker og dette vil vanligvis rette det ut en rekke andre problemer. http://www.filehippo.com/download_klite_codec_pack/

Ikke sikker på PCen, men mine lyddriverne er i C: \ drivers \ audio \ onboard

Old 28 mai 2008, 17:21
Medlem Group

prøvde å laste ned kodeker og fortsatt ingenting
Old 28 mai 2008, 17:31
Administrator Group

Åpne Kontrollpanel> System> Enhetsbehandling.

Deretter finner lydkortet i treet menyer, det vil trolig få en advarsel skilt ved siden av den.

Åpne> Egenskaper> oppdatere driveren på en av kategoriene, og peker på filene du unzipped.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 28 mai 2008, 17:49
Medlem Group

dvs gjort det:) takk for hjelpen
Old 29 mai 2008, 00:43
Administrator Group

Whooop! Jeg forventer at du skal komme tilbake med flere spørsmål når du startet.

God innsats og du er velkommen. :)
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Sound Driver ikke registrert Diane Lyd, høyttalere og MP3-spillere 1 4 juni 2009 21:20
Hvordan vet jeg hvilken lyddriveren jeg trenger for dette hovedkortet? kaskade Lyd, høyttalere og MP3-spillere 4 30 mai 2009 07:40
Jeg skrånende finner lyddriveren pete21 Multimedia & Kodeker 17 19 oktober 2008 13:54
Lyddriver lyd problem på Acer timboeve Multimedia & Kodeker 3 24 juni 2008 07:56
Ingen lyd .. dårlig sjåfør? omidahomi712 Lyd, høyttalere og MP3-spillere 2 5 juni 2008 18:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.