![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg tror dette er det rette stedet for denne Jeg har lastet ned en driver for lydkortet sine i en zip-fil og når jeg åpner den i en. katt inngi. inf-fil og en. sys fil .... Hva må jeg gjøre for å installere driveren .... dens virkelig sjenerende meg ikke vært i stand til å spille min musikk |
|
| |||
| |||
| Først der fikk du driver? Er du sikker på at det ikke er en. CAB filen? Hvilke problemer sre du har, som mediespiller osv. |
|
| |||
| |||
| Jeg fikk sjåføren fra nettsiden til menneskene som skapte lydkortet som er C-Media elektronikk og ja im sikker Theres no cab fil .... Jeg har nettopp installert Windows på nytt etter formatering maskinen min så det er derfor jeg trenger driveren når jeg åpne Windows Media Player den kommer opp med .... Windows kan ikke spille av filen fordi det er et problem med lyden enheten det kanskje ikke en lyd enheten installert på datamaskinen, kan det være i bruk av en annen prosess eller det er kanskje ikke fungerer som de skal |
|
| |||
| |||
| WMP er beryktet for ikke å ha kodeker og dette vil vanligvis rette det ut en rekke andre problemer. http://www.filehippo.com/download_klite_codec_pack/ Ikke sikker på PCen, men mine lyddriverne er i C: \ drivers \ audio \ onboard |
|
| |||
| |||
| prøvde å laste ned kodeker og fortsatt ingenting |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Åpne Kontrollpanel> System> Enhetsbehandling.
Deretter finner lydkortet i treet menyer, det vil trolig få en advarsel skilt ved siden av den. Åpne> Egenskaper> oppdatere driveren på en av kategoriene, og peker på filene du unzipped. Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| dvs gjort det:) takk for hjelpen |
|
| |||
| |||
| Whooop! Jeg forventer at du skal komme tilbake med flere spørsmål når du startet. God innsats og du er velkommen. :) |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Sound Driver ikke registrert | Diane | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 1 | 4 juni 2009 21:20 |
| Hvordan vet jeg hvilken lyddriveren jeg trenger for dette hovedkortet? | kaskade | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 4 | 30 mai 2009 07:40 |
| Jeg skrånende finner lyddriveren | pete21 | Multimedia & Kodeker | 17 | 19 oktober 2008 13:54 |
| Lyddriver lyd problem på Acer | timboeve | Multimedia & Kodeker | 3 | 24 juni 2008 07:56 |
| Ingen lyd .. dårlig sjåfør? | omidahomi712 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 2 | 5 juni 2008 18:27 |
| Thread Tools | |
| |