![]() |
|
| |||
| |||
| Jag tycker att detta är den rätta platsen för denna Jag har laddat ner en drivrutin för mitt ljudkort dess i en zip-fil och när jag öppnar den i en. cat fil en. inf-fil och en. sys fil .... Vad behöver jag göra för att installera drivrutinen .... dess verkligen irriterande jag inte kunnat spela min musik |
|
| |||
| |||
| Först där fick du tag på föraren? Är du säker på att det inte är en. CAB-fil? Vilka problem sre du med, som mediaspelare etc. |
|
| |||
| |||
| Jag fick föraren från webbplatsen för de människor som gjort mitt ljudkort som är c-media elektronik och ja im säker Theres no CAB-fil .... Jag har just installerat Windows igen efter formatering av min dator så det är därför jag behöver föraren när jag öppnar Windows Media Player det kommer upp med .... Det går inte att spela upp filen eftersom det finns ett problem med din ljudenhet det kanske inte är en ljudenhet installerad på datorn kan det vara i bruk av en annan process eller det kanske inte att fungera korrekt |
|
| |||
| |||
| WMP är ökända för att inte ha codec och det kommer oftast räta ut en hel del andra frågor. http://www.filehippo.com/download_klite_codec_pack/ Osäker på datorn men mitt ljud drivrutiner i C: \ drivers \ ljud \ ombord |
|
| |||
| |||
| försökte ladda ner codecs och fortfarande inget |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Öppna Kontrollpanelen> System> Enhetshanteraren.
Då hittar ljudkortet i trädet menyer, det kommer förmodligen att ha en varningssignal bredvid. Öppna> Egenskaper> uppdatera drivrutinen på en av flikarna, och sedan peka på de filer du uppackade. Mitt System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| thats gjort det:) tack för din hjälp |
|
| |||
| |||
| Whooop! Jag hade förväntat dig att komma tillbaka med fler frågor sen när du började. Bra insats och du är välkommen. :) |