![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle. Mit problem er det. Når jeg prøver at se nogle videoer skærmen fremstår som en negativ, men i den primære farver? Hovedsagelig grøn ... Og i andre videoer ligesom demoer på Microsofts websted, der er solide, men ingen video .... Jeg har hentet de nyeste drivere til mit kort, ATI Radeon X1950 Pro, og de seneste codec pack .. Men stadig ingen forbedring. Er der nogen har nogen ideer? Skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Giv os et eksempel på den type fil forårsager problemet.
Der er mange forskellige typer video-fil, men uden at vide, hvilken type, jeg tvivler på nogen her vil være i stand til at hjælpe. Også nogle website demoer etc., kræver anvendelse Flash og andre plugins. Mit system: Hjem Build
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er dette i Windows Media Player? Hvis det er, at du har opdateret til den nyeste version, jeg har haft det problem før, du opdaterer til den nyeste version af WMP har løst det hver gang for mig.
| |||
| |||
| Tak for det nok, jeg føler mig lidt flov for ikke at se på de oplagte først. Jeg downloadede den nyeste media player og Flach afspiller og alt er i orden. Beklager at spilde din tid gutter, jeg vil tjekke indlysende første næste gang .. Skål |
|
| |||
| |||
| Intet problem, det er bedre at have for at fastsætte et simpelt spørgsmål som, at end noget mere kompliceret ![]() Glad du fik det arbejder alligevel. |