![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki. Minun ongelmani on tämä. Kun yritän katsoa joitakin videoita näytön siltä, negatiivinen mutta ensisijainen väri? Lähinnä vihreä ... ja muita videoita, kuten demot seuraavasta Microsoftin sivustosta, siellä on hyvä, mutta ei video .... Olen ladannut uusimmat ajurit korttini, ATI Radeon X1950 Pro, ja viimeisin Codec Pack .. Mutta edelleen parantaa. Onko kellään mitään ideoita? Hurraa |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Antakaa meille esimerkki siitä Asiakirjatyyppi aiheuttaa ongelman.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko tämän Windows Media Player? Jos se on, varmista, että sinulla on päivitetty uusimpaan versioon, olen ollut tätä ongelmaa ennen päivittämistä viimeisimmän version WMP on ratkaistava joka kerta minulle.
| |||
| |||
| Kiitos, että juttu, olen hieman hämmentynyt siitä, ettei katsot selvää ensin. Olen ladannut uusimman mediasoitin ja Flach pelaaja ja kaikki on hyvin. Anteeksi, että tuhlaa aikaa guys, I'll tarkistaaksesi selvää ensimmäinen ensi kerralla .. Hurraa |
|
| |||
| |||
| Ei hätää, se on parempi ottaa vahvistaa yksinkertainen asia kuin että jotain monimutkaisempaa ![]() Kiva kun sain sen toimimaan joka tapauksessa. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Koukeroinen White Lines Liikettä Videotoisto. | shuabert | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 17 lokakuu 2009 05:43 |
| Geting Black Screen Video-toisto. | slowhandpuke | Graphics Cards & Näytöt | 6 | 18. toukokuuta 2009 15:50 |
| Far Cry 2, huono suorituskyky. | carpious | PC & Console Gaming | 4 | 17th Jan 2009 09:43 |
| Huono yritys käynnistystä järjestelmän! | nchid | General Software Chat | 3 | 6. Helmikuu 2008 17:29 |
| Huono opiskelija haluaa maksutonta neuvontaa ;-) | Darkseth | Esittele itsesi Täällä | 8 | 16. lokakuu 2007 09:54 |
| Thread Tools | |
| |