![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi allemaal. Mijn probleem is dit. Wanneer ik probeer te kijken naar enkele video's het scherm verschijnt als een negatief, maar in de primaire kleuren? Voornamelijk groen ... En in een andere video, zoals demo's op de Microsoft site, er is geluid, maar geen video .... ik heb gedownload de nieuwste drivers voor mijn kaart, ATI Radeon X1950 Pro, en de nieuwste codec pack .. Maar nog geen verbetering. Heeft iemand enig idee? Sante |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Geef ons een voorbeeld van het soort bestand het probleem veroorzaakt.
Er zijn veel verschillende soorten video-bestand, maar zonder kennis van het type, betwijfel ik iedereen hier in staat zullen zijn om te helpen. Ook een aantal website's enz., vereisen het gebruik Flash en andere plugins. Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Is dit in Windows Media Player? Als dat zo is, zorg ervoor dat u hebt bijgewerkt naar de nieuwste versie, ik heb dat probleem voor, het bijwerken naar de nieuwste versie van WMP heeft opgelost hij elke keer voor mij.
| |||
| |||
| Bedankt voor dat thingy, ik voel me een beetje beschaamd om niet te kijken naar de voor de hand liggende eerste. Ik downloadde de nieuwste Media Player en Flach-speler en alles is goed. Sorry dat ik je tijd guys, I'll check het voor de hand liggende eerste volgende keer .. Sante |
|
| |||
| |||
| Geen probleem, het is beter vast te stellen met een eenvoudige vraag zoals dat dan iets ingewikkelder ![]() Blij dat je het werkend anyway. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Squiggly White Lines Moving on video afspelen. | shuabert | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 17 oktober 2009 05:43 |
| XML zwart scherm met video afspelen. | slowhandpuke | Grafische Kaarten & Monitors | 6 | 18 mei 2009 15:50 |
| Far Cry 2, slechte prestaties. | carpious | PC & Gaming Console | 4 | 17 Jan 2009 09:43 |
| Slechte poging tot herstarten systeem! | nchid | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | De 6 februari 2008 17:29 |
| Arme student graag gratis advies ;-) | Darkseth | Introduceer jezelf hier | 8 | 16 okt 2007 09:54 |
| Thread Tools | |
| |