![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle sammen. Mitt problem er dette. Når jeg prøver å se noen av videoene på skjermen ser ut som en negativ, men i grunnskolen farger? Hovedsakelig grønne ... og i andre filmer, som demoer på Microsofts nettsted, er det lyd, men ikke video .... jeg har lastet ned de nyeste driverne til kortet mitt, ATI Radeon X1950 Pro, og den nyeste codec pack .. Men fortsatt ingen forbedring. Har noen ideer? Skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gi oss et eksempel på den type fil forårsaker problemet.
Det er mange forskjellige typer videofiler, men uten å vite hvilken type, jeg tviler på noen her vil kunne hjelpe. Også noen nettsted demoer osv., krever bruk Flash og andre plugins. Min System: Hjem Bygg
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er dette i Windows Media Player? Hvis det er tilfellet, må du kontrollere at du har oppdatert til siste versjon, har jeg hatt det problemet før du oppdaterer til siste versjon av WMP har løst det hver gang for meg.
| |||
| |||
| Takk for at Thingy, jeg føler meg litt flau for å ikke se på det åpenbare først. Jeg lastet ned den nyeste mediespiller og Flach spiller og alle er godt. Beklager å kaste bort tiden din folkens, jeg vil se åpenbare første neste gang .. Skål |
|
| |||
| |||
| Ikke noe problem, det er bedre å ha for å løse en enkel sak som det enn noe mer komplisert ![]() Glad du fikk den fungerer uansett. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Snirklete White Lines Moving on Videoavspilling. | shuabert | Kabinetter & Skjermer | 1 | 17 oktober 2009 05:43 |
| Geting svart skjerm med videoavspilling. | slowhandpuke | Kabinetter & Skjermer | 6 | 18 mai 2009 15:50 |
| Far Cry 2, dårlig ytelse. | carpious | PC & Console Gaming | 4 | 17 januar 2009 09:43 |
| Dårlig forsøk på omstart system! | nchid | General Software Chat | 3 | 6 februar 2008 17:29 |
| Dårlig student liker gratis råd ;-) | Darkseth | Presenter deg selv her | 8 | 16 oktober 2007 09:54 |
| Thread Tools | |
| |