![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla. Mitt problem är detta. När jag försöker titta på några videos att visas som en negativ men i primära färger? Främst grönt ... och i andra videor, liksom demos på Microsofts webbplats finns det ljud men ingen video .... jag har laddat ner de senaste drivrutinerna för mitt kort, ATI Radeon X1950 Pro, och den senaste codec pack .. Men fortfarande ingen förbättring. Har någon några idéer? Skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ge oss ett exempel på den typ av fil som orsakar problemet.
Det finns många olika typer av videofiler, men utan att veta vilken typ, jag tvivlar på någon här kan hjälpa till. Även vissa webbplats demos etc. kräver användning Flash och andra plugins. Mitt System: Hem Bygg
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Är det i Windows Media Player? Om det är, se till att du har uppdaterat till den senaste versionen har jag haft detta problem tidigare, att uppdatera till den senaste versionen av WMP har löst det varje gång för mig.
| |||
| |||
| Tack för att grejen, jag känner mig lite generad för att inte titta på det uppenbara först. Jag hämtade den senaste mediaspelaren och Flach spelare och alla är bra. Ledsen att slösa din tid killar, jag ska kolla det självklara första nästa gång .. Skål |
|
| |||
| |||
| Inga problem, det är bättre med att fastställa en enkel fråga på det viset än något mer komplicerat ![]() Glad du fik den arbetande ändå. |