![]() |
|
| |||
| |||
| Ik deed een beetje zoekt, en ik vroeg me af, die was beter. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Afhankelijk van wat u wilt doen. Noch zal bewerken ISOs aangehaald als 300MB, er is echt geen goede freeware ISO editor beschikbaar. Voor de montage, PowerISO gaat tot 8 maar MagicISO kunnen gaan tot en met 16. Ze zijn vrijwel identiek voor de meeste doeleinden.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als alles wat u wilt doen is het monteren van de ISO's vind ik Daemon tools werkt erg goed, en voor zover ik weet is er geen limiet.
| |||
| |||
| Nou ik hou van beide, want je kunt met de rechtermuisknop klikt u op het bestand en zet: aantal stations, umount schijven mounten schijven, ect. \ I dont think daemon tools doet dat, tenzij im ontbreekt iets |
|
| |||
| |||
| Ja, het doet, je het programma start, en hij laadt in het systeem proberen, en als je rechts klikken op het daar, je hebt de opties te wijzigen aantal schijven (van wat ik herinner me de versie die ik gebruikt u zou kunnen hebben tot 4 stations) en je zou ook kunnen mounten en unmounten ze daar. |