![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg gjorde et lite ute, og jeg lurte på hvilken som var bedre.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Avhenger av hva du vil gjøre med det. Heller ikke vil redigere ISO ovenfor liker 300MB, det er virkelig ikke en god frivareverktøyet ISO redaktør tilgjengelig. For montering, PowerISO går opptil 8 men MagicISO kan gå til 16. De er identiske for de fleste formål.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Min System: 日夏子
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hvis du vil gjøre, er å montere ISO's jeg finne Daemon verktøy fungerer svært godt, og så langt jeg vet er det ikke en størrelsesbegrensning.
|
|||
|
|||
|
Vel jeg liker begge disse fordi du kan høyreklikke filen og angi: antall stasjoner, umount disker, montere disker, ect. \
Jeg dont overveie daemon verktøy gjør det, med mindre im mangler noe |
|
|
|||
|
|||
|
Det stemmer, det gjør det, kan du starte programmet, og det lastes inn i systemet prøver, og hvis du høyreklikker på det der, har du muligheter til å endre antall stasjoner (fra hva jeg husker den versjonen jeg brukte du kan ha opp til 4 stasjoner), og du kan også montere og unmount dem derfra.
|