![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jag gjorde en liten ser, och jag undrar vilka en var bättre.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Beror på vad du vill göra med den. Inte heller redigera ISOs ovan gillar 300MB, det är verkligen inte ett bra freeware ISO Editor. För montering, PowerISO går upp till 8 men MagicISO kan gå till 16. De är nästan identisk för de flesta ändamål.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. "
Mitt System: 日夏子
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Om allt du vill göra är att montera ISO: s Jag tycker Daemon tools fungerar mycket bra, och så vitt jag vet finns det inte en storleksgräns.
|
|||
|
|||
|
Jo jag gillar båda dessa eftersom du kan högerklicka på filen och ange: antal enheter, umount diskarna, montera diskar, ect. \
I dont tror daemon verktyg gör det, om inte im saknas något |
|
|
|||
|
|||
|
ja, det gör det, du startar programmet och den laddas in i systemet försök, och om du högerklicka på det där, du kan välja att ändra antal enheter (från vad jag minns den version jag använde du kan ha upp till 4 enheter) och du kan också montera och avmontera dem därifrån.
|