vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Ensi-ilta 6.5 - No aikajanalla on seurata ikkuna

Reply

Thread Tools
Old 19 kesäkuu 2009, 04:23
Uusi Jäsen

Default Ensi-ilta 6.5 - No aikajanalla on seurata ikkuna

Olen tehnyt useita edelleen valokuva videoita vuosien mittaan, mutta viime aikoina sen jälkeen, kun lähes valmis 21 min vid en voi enää esikatsella aikajanalla vuonna monitori ikkuna.

En voi palata aiempiin hankkeisiin, joilla ei ole ongelma, ja asti eilen Voisin painamalla välilyöntinäppäintä tai vedä aikajanalla bar kautta aikajanalla ja katso still yhdessä siirtymiä. Nyt kaikki still näkyvät tyhjinä.

Jos Premiere 6.5 on avoin, ja otan kaikki muut tehtävä etualalla ja sitten takaisin Premiere 6.5 edelleen näkyy monitorin, eli kunnes liikkua aikajanalla bar ja kaikki menee tyhjäksi myös vielä juuri näy.

Jos olen renderoidut aikajanalla siirtymät näkyvät aikajanalla mutta still näkyy tyhjä.

Olen tarkistanut omat asetukset useita kertoja ja tehnyt NO muutoksia tietokoneen kautta laitteistoja tai ohjelmistoja, kun teemme tätä hanketta.

I am using Premiere 6.5 kanssa XP SP2: n Intel 3,0 Intel MB 2 keikka ja Nvidia video.

Kiitos ...
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Sony Vegas aikajanalla frame jäädyttäminen jonia Multimedia & Codecs 0 24. toukokuuta 2009 23:02
Kontrasti ikkuna pitää popping up on valvoa ba19500 Graphics Cards & Näytöt 5 31. Jul 2008 09:44
Adobe Premiere Pro CS3 ComputerGuy Multimedia & Codecs 1 15. Huhtikuu 2008 13:59
Msn ikkuna Tinkerbell Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 4 8th Feb 2008 07:04
Windows XP Pro WHATSUP Windows-käyttöjärjestelmät 5 27th Jan 2008 09:03
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.