![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb nog een aantal foto's in de loop der jaren, maar onlangs na bijna is afgewerkt met een 21 minuten vid ik kan niet langer een voorbeeld van de tijdlijn in de monitor venster.
Ik ga terug naar de vorige projecten met geen enkel probleem en tot gisteren kon ik druk op de spatiebalk of sleep de tijdbalk bar via de tijdbalk en zie de foto, samen met de overgangen. Nu zijn alle foto's verschijnen blanco. Als Premiere 6.5 is open en ik een andere taak op de voorgrond en vervolgens terug naar Premiere 6.5 van het nog steeds voorkomt in de monitor, dat wil zeggen tot ik de tijdbalk bar en alles blank met inbegrip van de nog dat was gewoon weergegeven. Als ik gesmolten de tijdbalk de overgangen in de tijdlijn, maar de foto zal verschijnen blanco. Ik heb mijn instellingen meerdere malen en hebben NEE wijzigingen aan de computer via de software of hardware, terwijl het doen van dit project. Ik gebruik Premiere 6.5 met XP SP2 op een Intel 3.0 met Intel MB 2 gig en Nvidia video. Dank u wel ... |