mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Quick Time er ved at blive en reel smerte, virkelig hurtig ...

Reply

Thread Tools
Old 18. juni 2008, 11:47
Donor-Gruppen

Når nogensinde jeg forsøger at installere og opdatere eller afinstallere eller geninstallere software Jeg får en fejl efter transaktionen at sige, at en fejl har oocured og kram .... Hvordan kan jeg løse dette???

Mit system: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Bundkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM Hukommelse:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Grafikkort (r):
GTX280
Lydkort:
ombord (for nu)
Harddisk (e):
WD WD6401AALS 640GB
Optisk drev (r):
Klik på linket i signatur for yderligere
Sag / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Køling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Network / Internet:
DSL medium
Monitor (s):
30 tommer 2650x1600 (snart anyway)
Operating System (s):
XP Home
Old 19. juni 2008, 06:46
Donor-Gruppen

dumt spørgsmål, men har du en virus rent system, nogle virus stoppe instilaition på software og opdateringer, så du cant installere antiviruses. også jeg har brug for mere info, kan du sende et skærmbillede af fejlmeddelelsen og også hvad der er quicktime fik med det at gøre?
Old 19. juni 2008, 10:42
Donor-Gruppen

Tja, jeg dont har en virus eller spyware, som jeg har avast og Ad-Aware og har udført scanninger nylig. Jeg vil efterfølgende s skærmbillede i et minut eller 2
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.