mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Quick Time blir en verklig smärta, en snabbis ...

Reply

Thread Tools
Old 18 juni 2008, 11:47
Givargruppen

När allt jag försöker installera och uppdatera eller avinstallera och installera om programmet får jag ett felmeddelande efter transaktionen att säga att ett fel har oocured och sånt .... Hur kan jag åtgärda detta???

Mitt System: Upp Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Moderkort:
GIGABYTE GA-EP45-UD3P (P45)
RAM Minne:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Grafikkort (s):
GTX280
Ljudkort:
ombord (för tillfället)
Hårddisk (s):
WD WD6401AALS 640GB
Optisk enhet (er):
Klicka på länken i signaturen för mer
Mål / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 Watt)
Kylning:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Nätverk / Internet:
DSL medellång
Monitor (s):
30 tum 2650x1600 (snart i alla fall)
Operating System (s):
XP Home
Old 19 juni 2008, 06:46
Givargruppen

dum fråga men har du ett virus rena system, vissa virus stoppa instilaition på mjukvara och uppdateringar så att du skränande installera antiviruses. även jag behöver mer info, skicka en skärmdump av felmeddelandet och också vad som har quicktime med saken att göra?
Old 19 juni 2008, 10:42
Givargruppen

Tja, jag dont har ett virus eller spionprogram som jag Avast och Ad-Aware och har gjort scans nyligen. Jag kommer att skicka er skärmdump i en minut eller 2
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.