![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| her kan du anmode tutorials til photoshop er jeg i øjeblikket arbejder på en til udjævning folks hud / at komme af med pletter og kram, så ... anmodning!
| |||
| |||
| Jeg vil gerne se en tut på ansigtet manipulation, for eksempel, at gøre næse mindre øjne større osv. |
|
| |||
| |||
| Det ville ikke være dårligt at se en om, hvordan man fjerner noget, og erstatte det med noget andet. Sige, at jeg havde et billede af min computer på mit skrivebord, undtagen jeg ikke ønsker min computer på skrivebordet, jeg ønsker mig til at sidde på den. Noget i den retning.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| Hvad med nogle nemme dem til at starte med, en tut om hvidtning tænder. |
|
| |||
| |||
| ok ill gøre en tænderne i en syg forsøge om skiftende størrelser og kram og syge også forsøge at erstatte noget med noget andet eller w / e |
|
| |||
| |||
|
|
| |||
| |||
| K, det ville være dejligt
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan du re uploade billedet? lader det ikke til at arbejde.
| |||
| |||
| hvad billede og btw nok jeg bare rememebered for abstrakte ting, du aldrig fortalt mig, hvad dem til bevel eller Relief eller hvad |
|
| |||
| |||
| Jamen jeg talte om billedet kanoakavirus sættes op, og jeg vil have et kig nu at se, som jeg tror vil være bedst. Hvor mange skal jeg vælge? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Alle kender en god GIMP tutorials | stealthking | Multimedia & Codecs | 0 | 12 juni 2009 03:12 |
| Cool Gratis PhotoShop Tutorials | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 4 | 3 marts 2009 03:38 |
| Computer hjælpe anmodning | xerxesjc28 | General Hardware Chat | 28 | 5 januar 2008 15:28 |
| Microsoft Office Tutorials | Wolfeymole | Office Suites & Applications | 0 | 7. maj 2007 05:36 |
| PHP Tutorials | Computer Spec | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 1 oktober 2006 11:43 |
| Thread Tools | |
| |