![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| täällä voit pyytää tutorials Photoshop Olen parhaillaan yksi Tasausjärjestelmään kansojen iho / hankkiutumaan eroon täpliä ja tavaraa niin ... pyynnöstä!
| |||
| |||
| Haluaisin nähdä tut on kasvojen manipulointia esimerkiksi, jolloin nenä pienemmät silmät isompi jne. |
|
| |||
| |||
| Se ei olisi pahaa nähdä, kuinka poistaa jotakin, ja korvata sen jotain muuta. Sano minun oli kuva minun tietokone minun työpöytä, paitsi En halua, että tietokone pöydällä, haluan minua istua siihen. Jotain tuollaista.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| Entä joitakin helppoja asioita aloittaa pois, tehdä tut on valkaisevia hampaita. |
|
| |||
| |||
| ok huonosti tehdä hampaita yhden huonosti yrittää muuttamista kokoa ja tavaraa ja pahoinpitelyn myös yrittää korvata jotain jotain muuta tai w / e |
|
| |||
| |||
|
|
| |||
| |||
| K, että olisi hienoa
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voitko uudelleen ladata kuvan? se ei näytä toimivan.
| |||
| |||
| mitä kuva-ja BTW vehje i just rememebered varten abstrakteja asioita, et koskaan kertonut minulle, mitä niitä, viiste tai EMBOSS tai missä tahansa |
|
| |||
| |||
| No Puhuin kuvan kanoakavirus pakattu, ja I'll on tarkasteltava nyt nähdä, mikä mielestäni olisi paras. Kuinka moni on valitsen? |