![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hier kunt u een verzoek tutorials voor photoshop Ik ben momenteel bezig met een voor de egalisatie volkeren huid / het verwijderen van vlekken en stuff dus ... verzoek!
| |||
| |||
| Ik zou graag zien dat er een tut over gezicht manipulatie, bijvoorbeeld, waardoor de neus kleinere ogen groter enz. |
|
| |||
| |||
| Het zou niet slecht om te zien hoe een op het verwijderen van iets, en te vervangen door iets anders. Zeg, ik had een foto van mijn computer op mijn bureau, behalve ik wil niet dat mijn computer op het bureau, ik wil me aan zat er op. Zoiets.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| Wat dacht je van een aantal gemakkelijk zijn te beginnen met een tut op whitening tanden. |
|
| |||
| |||
| ok ziek maken tanden binnen een ziek proberen over het wijzigen van maten en dingen en slechte ook proberen in de plaats van iets met iets anders of w / e |
|
| |||
| |||
|
|
| |||
| |||
| K, dat zou geweldig zijn
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kunt u de foto opnieuw uploaden? lijkt het niet te werken.
| |||
| |||
| wat beeld en btw thingy i just rememebered voor de abstracte dingen die je nooit verteld me wat in die afschuining of pregen of wat dan ook |
|
| |||
| |||
| Nou ik had het over de foto kanoakavirus opgemaakt, en ik zal eens kijken nu te zien waarvan ik denk dat zou het beste zijn. Hoeveel moet ik kiezen? |