![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| her kan du be om opplæringsprogrammer for photoshop jeg for tiden arbeider med en for jevne folk hud / bli kvitt blemishes og sånt så ... forespørsel!
| |||
| |||
| Jeg vil gjerne se en tut på ansikts manipulasjon, for eksempel, gjør nesen mindre øyne større etc. |
|
| |||
| |||
| Det ville ikke være dårlig for å se en om hvordan du skal fjerne noe, og erstatte den med noe annet. Si at jeg hadde et bilde av min datamaskin på skrivebordet, unntatt jeg ikke ønsker min datamaskin på skrivebordet, jeg ønsker meg til å bli sittende på den. Noe sånt.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| Hva med noen enkle seg å begynne med, lage en tut på Whitening tenner. |
|
| |||
| |||
| ok ill foreta en tennene i en syk prøve om endring størrelser og sånt og dårlig også prøve å erstatte noe med noe annet eller w / e |
|
| |||
| |||
|
|
| |||
| |||
| K, som ville være fint
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan du laste opp bilde? det ser ikke ut til å fungere.
| |||
| |||
| hva bilde og btw thingy Jeg rememebered for abstrakte ting du aldri fortalt meg hva de skal bevel eller Emboss eller hva |
|
| |||
| |||
| Vel var jeg snakker om bildet kanoakavirus satt opp, og jeg skal ta en titt nå å se som jeg tror vil være best. Hvor mange skal jeg velge? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Alle som vet noen bra GIMP Tutorials | stealthking | Multimedia & Kodeker | 0 | 12 juni 2009 03:12 |
| Cool Gratis PhotoShop Tutorials | KanoakaVirus | Multimedia & Kodeker | 4 | 3 mars 2009 03:38 |
| Computer help request | xerxesjc28 | General Hardware Chat | 28 | 5 januar 2008 15:28 |
| Microsoft Office Tutorials | Wolfeymole | Office Suites & Applications | 0 | 7 mai 2007 05:36 |
| PHP Tutorials | Computer Spec | Web Design, hosting & SEO | 1 | 1 oktober 2006 11:43 |
| Thread Tools | |
| |