![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| så mange som du vil
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kunne du prøve at gøre det til følgende dem?:
| |||
| |||
| Her er de Jeg har 2 forskellige størrelser ![]() ![]() ![]() |
|
| |||
| |||
| Kan du ændre opløsningen af det tredje en til 1280x1024 for mig? |
|
| |||
| |||
| foretages en anden om ændring ansigt funktion form / størrelse fortælle mig, hvad du mener og thingie ikke rigtig det ser ud kinda rodet op |
|
| |||
| |||
| oww Jeg kan kun holde sig til den, jeg har på nuværende tidspunkt derefter, da det ser endnu mere mærkeligt nok have sorte bjælker i siden |
|
| |||
| |||
| ya lol |
|
| |||
| |||
| Hey, kan du lave en guide til, hvordan man kan lægge skygger? Fx har jeg en pæl fra et andet billede, og jeg ønsker, at det skal være realistisk, så jeg ønsker, at der skal være en skygge i den rette retning. Er det for svært eller umuligt? Jeg begynder at tro, noget er muligt i Photoshop lol.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| Vælg og kopiere det billede, du vil tilføje en skygge at ændre farven på coppied billede til sort, indstille opacitet til omkring 20-40% afhængigt af baggrunden og derefter rotere, omfang og flytte det til, hvor du tror skyggen burde være. |
|
| |||
| |||
| ya dets mulige du ønsker dette for at være ligesom et billede i billedet, eller hvis du lægger noget i en pic og tilføje en skygge? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Alle kender en god GIMP tutorials | stealthking | Multimedia & Codecs | 0 | 12 juni 2009 03:12 |
| Cool Gratis PhotoShop Tutorials | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 4 | 3 marts 2009 03:38 |
| Computer hjælpe anmodning | xerxesjc28 | General Hardware Chat | 28 | 5 januar 2008 15:28 |
| Microsoft Office Tutorials | Wolfeymole | Office Suites & Applications | 0 | 7. maj 2007 05:36 |
| PHP Tutorials | Computer Spec | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 1 oktober 2006 11:43 |
| Thread Tools | |
| |