![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| niin monta kuin haluat
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voisitteko yrittää tehdä, että seuraavat ovat?:
| |||
| |||
| nyt ne ovat tein 2 eri kokoja ![]() ![]() ![]() |
|
| |||
| |||
| Voisitteko muuttaa päätöslauselman kolmannen yhdestä 1280x1024 minulle? |
|
| |||
| |||
| tehty toisen muutoksen edessä ominaisuus muoto / koko kerro mielipiteesi ja thingie ei oikeastaan se näyttää vähän sekaisin |
|
| |||
| |||
| oww Voin vain kiinni se, jonka olen tällä hetkellä niin, koska se näyttää vieläkin outo luultavasti ottaa mustat palkit puolella |
|
| |||
| |||
| ya lol |
|
| |||
| |||
| Hei, sinä voit tehdä oppaan esittää varjot? Esim. minulla on napainen toisen kuvan, ja haluan sen olevan realistinen, joten halua varjo niille varattuihin suuntaan. Onko se liian vaikeaa tai mahdotonta? Olen alkanut epäillä, kaikki on mahdollista Photoshop lol.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| Valitse ja kopioi kuvan haluat lisätä varjo on, muuttaa väriä ja coppied kuvan musta, asettaa opasiteetin noin 20-40% riippuen taustaa sitten kiertää, laajuus ja siirtää sen, jos olet sitä mieltä, että varjo pitäisi olla. |
|
| |||
| |||
| ya sen mahdollista haluat, tämä on kuin kuva kuva tai jos sinulla esittää jotain, joka pic ja lisätä varjon? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kukaan tiedä mitään hyvää GIMP tutorials | stealthking | Multimedia & Codecs | 0 | 12th Jun 2009 03:12 |
| Cool Free PhotoShop Tutorials | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 4 | 3. Maaliskuu 2009 03:38 |
| Atk-apua pyytää | xerxesjc28 | Rautatavaran Chat | 28 | 5. Jan 2008 15:28 |
| Microsoft Office Tutorials | Wolfeymole | Office Suites & Applications | 0 | 7. toukokuuta 2007 05:36 |
| PHP Tutorials | Tietokone eä | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 1. lokakuu 2006 11:43 |
| Thread Tools | |
| |