![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| zoveel als je wilt
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kun je proberen te doen dat aan de volgende?
| |||
| |||
| hier zijn heb ik 2 verschillende maten ![]() ![]() ![]() |
|
| |||
| |||
| Kunt u de resolutie van de derde naar 1280x1024 voor mij? |
|
| |||
| |||
| gemaakt over een andere verandering gezicht functie vorm / grootte me vertellen wat je denkt en thingie niet echt lijkt kinda messed up |
|
| |||
| |||
| oww Ik kan alleen vasthouden aan de een heb ik op dit moment dan, want het ziet er nog meer vreemde waarschijnlijk met zwarte balken aan de zijkant |
|
| |||
| |||
| lol ya |
|
| |||
| |||
| He, maak je een handleiding over hoe te schaduwen? Bijvoorbeeld, ik heb een stok van een andere foto, en ik wil realistisch zijn, dus ik wil dat er een schaduw in de juiste richting. Is dat te moeilijk of onmogelijk? Ik begin te denken dat alles is mogelijk in Photoshop lol.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| Selecteer en kopieer de afbeelding die u wilt toevoegen van een schaduw aan, verander de kleur van de coppied beeld op zwart, stel de opacity naar ongeveer 20-40%, afhankelijk van de achtergrond, dan draaien, de omvang en verplaatsen naar waar je denkt dat de schaduw zou moeten zijn. |
|
| |||
| |||
| ya de eventuele u willen deze ook graag een afbeelding in de foto of waar je iets in een plaatje en voeg een schaduw? |