mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Langsom kørsel af cd / dvd-rw-drev

Reply

Thread Tools
Old 24 November 2007, 09:42
Ny Medlem Gruppen

Min CD / DVD-RW drev har fungeret perfekt for 14 måneder. Nu spor fra audio CD's sunde langsom og besværlig som en 33rpm vinyl disk på omkring 25rpm. Der er også en popping og knitren i baggrunden. PC-maker 'Gateway' foreslået afinstallation drevet og genstarte min maskine. Det gjorde ingen forskel. Er det et software problem eller en mekanisk (motor) problem?
Alle idéer derude?
Old 24 November 2007, 09:53
Administrator Gruppen

Hvad med musik fra harddisk?

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 24 November 2007, 10:17
Ny Medlem Gruppen

Godt spørgsmål Dave

Bare spillede musik gemt i Windows Media Player - også lyde langsomt - selv om det er lidt sværere at fortælle, fordi det er medvirkende ting - men det gør tilsyneladende langsommere end den anden dag.

Tom
Old 24 November 2007, 10:21
Administrator Gruppen

Prøv at opdatere dit lydkort drivere, jeg stærkt i tvivl om det faktiske drev.
Old 24 November 2007, 10:27
Ny Medlem Gruppen

Vil forsøge at senere Dave - tiden er presserende lige nu (off ud snart) - men vil afgjort forsøge ajourføring lydkortdrivere morgen formiddag. Vil aflægge rapport om resultaterne.

Tom
Old 24 November 2007, 10:30
Administrator Gruppen

Også prøve at installere et codec pack; http://www.free-codecs.com/download/...oDecS_Pack.htm
Old 25 November 2007, 07:02
Ny Medlem Gruppen

Installeret nyeste driver opdatering fra Realtek site (beslutningstagere i mit lydkort). Ingen succes - problem er fortsat. Kigget på fri-codecs site, men en smule udskudt af dårlige bedømmelser indsendt, synes at have en masse bugs! Streaming af lyd fra websider via Windows Media Player lyder fint.
Old 29 November 2007, 03:29
Ny Medlem Gruppen

Yderligere info ny CD / DVD-afspiller problemer. Lydspor gøre spille ok fra spor gemmes på harddisken. Også perfekt gengivelse fra spor gemmes i en flash-kortet. Jeg har rod min ældre Freecom ekstern CD / DVD-enhed, som jeg brugte sammen med min tidligere pc og tilsluttet via USB. Det spiller også audio perfekt, hvilket måske antyder, at lydkort er ok. Jeg hentede nyeste driver fra Realtek for min computers afspiller, men problemet fortsætter. Langsom afspilning og knitrende.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.