vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Hidas käynnissä CD / DVD-RW-asema

Reply

Thread Tools
Old 24 marraskuu 2007, 09:42
Uusi Jäsen

Default Hidas käynnissä CD / DVD-RW-asema

CD / DVD-RW-asema on toiminut 14 kuukautta. Nyt kappaleita ääni-CD: n äänen hidasta ja vaivalloista, kuten 33rpm vinyyli levyn noin 25rpm. On myös popping ja aidon kuvan taka-alalla. PC luomisohjelma "Gateway" ehdotti poistamalla ajaa ja uudelleenkäynnistämisestä koneeni. Tämä ei ole eroa. Onko ohjelmisto-ongelma tai mekaaniset (moottori) ongelma?
Any ideas siellä?
Old 24 marraskuu 2007, 09:53
Administrator Group

Entä musiikki soi pois kovalevy?

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 24 marraskuu 2007, 10:17
Uusi Jäsen

Hyvä kysymys Dave

Just soitti musiikkia on tallennettu Windows Media Player - myös kuulostaa hidasta - vaikka se on hieman vaikeampaa sanoa, koska se instrumentaalianalyysejä kamaa - mutta se ei näytä hitaampaa kuin toinen päivä.

Tom
Old 24 marraskuu 2007, 10:21
Administrator Group

Yritä päivittää äänikorttisi ajurit, olen erittäin epäilemättä se todellinen asema.
Old 24 marraskuu 2007, 10:27
Uusi Jäsen

Yritän, että myöhemmin Dave - aikaa on vähän nyt (pois pian) - mutta varmasti Yritä päivittää äänikortin ohjaimet huomenna aamulla. Raportoi tuloksista.

Tom
Old 24 marraskuu 2007, 10:30
Administrator Group

Kokeile myös asentamalla Codec Pack; http://www.free-codecs.com/download/...oDecS_Pack.htm
Old 25 marraskuu 2007, 07:02
Uusi Jäsen

Installed uusimman ohjaimen päivityksen Realtek sivustolla (päättäjien minun äänikortti). Ei menestys - ongelma on edelleen ratkaisematta. Katsoin vapaa-koodekki-sivustossa, mutta hieman lykännyt köyhien arviot lähetetty, tuntuu olevan paljon vikoja! Streaming ääntä verkkosivujen kautta Windows Media Player kuulostaa hienolta.
Old 29 marraskuu 2007, 03:29
Uusi Jäsen

Lisätietoja uudelleen CD / DVD-soitin ongelmia. Ääniraidoista tehdä pelata ok alkaen kappaleet tallennetaan kiintolevylle. Myös täydellinen seteliaiheen jäljennöksen kappaleet tallentaa flash-kortti. Minulla on kitkettävä kaikkialta, minun older Freecom ulkoinen CD / DVD-yksikkö jota käytetään aiempaan tietokoneeseen ja kytketty USB: n kautta. Tämä on myös audio täysin, mikä ehkä viittaa siihen, että äänikortti on ok. Olen ladannut uusimman ohjaimen Realtek minun tietokoneen pelaaja, mutta ongelma on edelleen ratkaisematta. Hidas toisto ja rätinä.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Tietokoneeseen, jossa on hyvin hidas curlysmith Rautatavaran Chat 5 12 syyskuu 2009 02:48
HELP! My Laptop Is Running Hidas g3rtlush Virusten, vakoiluohjelmien & Security 6 4. marraskuu 2008 17:19
Internet Running Hidas madcows7 Virusten, vakoiluohjelmien & Security 3 11. lokakuu 2008 13:54
Computor käynnissä hidas lambytd Virusten, vakoiluohjelmien & Security 9 5th Feb 2008 11:16
Oma uusi pakoll käynnissä hidas lapio Windows-käyttöjärjestelmät 2 3. helmikuu 2008 21:43
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.