![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| CD / DVD-RW-asema on toiminut 14 kuukautta. Nyt kappaleita ääni-CD: n äänen hidasta ja vaivalloista, kuten 33rpm vinyyli levyn noin 25rpm. On myös popping ja aidon kuvan taka-alalla. PC luomisohjelma "Gateway" ehdotti poistamalla ajaa ja uudelleenkäynnistämisestä koneeni. Tämä ei ole eroa. Onko ohjelmisto-ongelma tai mekaaniset (moottori) ongelma? Any ideas siellä? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Entä musiikki soi pois kovalevy?
| |||
| |||
| Hyvä kysymys Dave Just soitti musiikkia on tallennettu Windows Media Player - myös kuulostaa hidasta - vaikka se on hieman vaikeampaa sanoa, koska se instrumentaalianalyysejä kamaa - mutta se ei näytä hitaampaa kuin toinen päivä. Tom |
|
| |||
| |||
| Yritä päivittää äänikorttisi ajurit, olen erittäin epäilemättä se todellinen asema. |
|
| |||
| |||
| Yritän, että myöhemmin Dave - aikaa on vähän nyt (pois pian) - mutta varmasti Yritä päivittää äänikortin ohjaimet huomenna aamulla. Raportoi tuloksista. Tom |
|
| |||
| |||
| Kokeile myös asentamalla Codec Pack; http://www.free-codecs.com/download/...oDecS_Pack.htm |
|
| |||
| |||
| Installed uusimman ohjaimen päivityksen Realtek sivustolla (päättäjien minun äänikortti). Ei menestys - ongelma on edelleen ratkaisematta. Katsoin vapaa-koodekki-sivustossa, mutta hieman lykännyt köyhien arviot lähetetty, tuntuu olevan paljon vikoja! Streaming ääntä verkkosivujen kautta Windows Media Player kuulostaa hienolta. |
|
| |||
| |||
| Lisätietoja uudelleen CD / DVD-soitin ongelmia. Ääniraidoista tehdä pelata ok alkaen kappaleet tallennetaan kiintolevylle. Myös täydellinen seteliaiheen jäljennöksen kappaleet tallentaa flash-kortti. Minulla on kitkettävä kaikkialta, minun older Freecom ulkoinen CD / DVD-yksikkö jota käytetään aiempaan tietokoneeseen ja kytketty USB: n kautta. Tämä on myös audio täysin, mikä ehkä viittaa siihen, että äänikortti on ok. Olen ladannut uusimman ohjaimen Realtek minun tietokoneen pelaaja, mutta ongelma on edelleen ratkaisematta. Hidas toisto ja rätinä. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tietokoneeseen, jossa on hyvin hidas | curlysmith | Rautatavaran Chat | 5 | 12 syyskuu 2009 02:48 |
| HELP! My Laptop Is Running Hidas | g3rtlush | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 6 | 4. marraskuu 2008 17:19 |
| Internet Running Hidas | madcows7 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 3 | 11. lokakuu 2008 13:54 |
| Computor käynnissä hidas | lambytd | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 9 | 5th Feb 2008 11:16 |
| Oma uusi pakoll käynnissä hidas | lapio | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 3. helmikuu 2008 21:43 |
| Thread Tools | |
| |