mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Langzaam uitvoeren van cd / dvd-rw-station

Reply

Thread Tools
Old 24 november 2007, 09:42
Nieuw Lid Fractie

Default Langzaam uitvoeren van cd / dvd-rw-station

Mijn cd / dvd-rw-station werkt perfect voor 14 maanden. Nu tracks van audio-cd's geluid traag en moeizaam als een 33rpm vinyl schijf op ongeveer 25rpm. Er is ook een popping en gekraak op de achtergrond. De pc-maker 'Gateway' stelde het verwijderen van het station en het opnieuw opstarten van mijn computer. Dit maakte geen verschil. Is het een software probleem of een mechanische (motor) probleem?
Any ideas out there?
Old 24 november 2007, 09:53
Administrator Group

Hoe zit het afspelen van muziek op de harde schijf?

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 24 november 2007, 10:17
Nieuw Lid Fractie

Goede vraag Dave

Gewoon muziek opgeslagen in Windows Media Player - ook geluiden langzaam - hoewel het een beetje moeilijker te zeggen omdat het instrumentale spul - maar het lijkt trager dan de andere dag.

Tom
Old 24 november 2007, 10:21
Administrator Group

Probeer het bijwerken van uw geluidskaart drivers, ik betwijfel sterk dat het de werkelijke station.
Old 24 november 2007, 10:27
Nieuw Lid Fractie

Zal proberen dat later Dave - de tijd dringt nu (off binnenkort) - maar zal zeker proberen bijwerking geluidskaart drivers morgenochtend. Zal verslag uitbrengen over de resultaten.

Tom
Old 24 november 2007, 10:30
Administrator Group

Probeer ook het installeren van een codec pack; http://www.free-codecs.com/download/...oDecS_Pack.htm
Old 25 november 2007, 07:02
Nieuw Lid Fractie

Geïnstalleerd nieuwste driver update van Realtek site (makers van mijn geluidskaart). Geen succes - probleem blijft. Gekeken naar de free-codecs site, maar een beetje afgeschrikt door de slechte beoordelingen gepost, lijkt er veel bugs! Streaming audio van websites via Windows Media Player klinkt prima.
Old 29 november 2007, 03:29
Nieuw Lid Fractie

Meer info opnieuw CD / DVD-speler problemen. Audiotracks doen spelen ok uit nummers opgeslagen op de harde schijf. Ook een perfecte reproductie van nummers opgeslagen op een flash kaart. Ik heb mijn wortels oudere Freecom externe cd / dvd-eenheid die ik vroeger met mijn vorige pc en aangesloten via USB. Dit speelt ook audio perfect, wat misschien suggereert dat geluidskaart is ok. Ik gedownload nieuwste driver van Realtek voor mijn computer van de speler, maar probleem blijft. Langzaam afspelen en gekraak.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.