![]() |
|
| |||
| |||
| Mijn cd / dvd-rw-station werkt perfect voor 14 maanden. Nu tracks van audio-cd's geluid traag en moeizaam als een 33rpm vinyl schijf op ongeveer 25rpm. Er is ook een popping en gekraak op de achtergrond. De pc-maker 'Gateway' stelde het verwijderen van het station en het opnieuw opstarten van mijn computer. Dit maakte geen verschil. Is het een software probleem of een mechanische (motor) probleem? Any ideas out there? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hoe zit het afspelen van muziek op de harde schijf?
| |||
| |||
| Goede vraag Dave Gewoon muziek opgeslagen in Windows Media Player - ook geluiden langzaam - hoewel het een beetje moeilijker te zeggen omdat het instrumentale spul - maar het lijkt trager dan de andere dag. Tom |
|
| |||
| |||
| Probeer het bijwerken van uw geluidskaart drivers, ik betwijfel sterk dat het de werkelijke station. |
|
| |||
| |||
| Zal proberen dat later Dave - de tijd dringt nu (off binnenkort) - maar zal zeker proberen bijwerking geluidskaart drivers morgenochtend. Zal verslag uitbrengen over de resultaten. Tom |
|
| |||
| |||
| Probeer ook het installeren van een codec pack; http://www.free-codecs.com/download/...oDecS_Pack.htm |
|
| |||
| |||
| Geïnstalleerd nieuwste driver update van Realtek site (makers van mijn geluidskaart). Geen succes - probleem blijft. Gekeken naar de free-codecs site, maar een beetje afgeschrikt door de slechte beoordelingen gepost, lijkt er veel bugs! Streaming audio van websites via Windows Media Player klinkt prima. |
|
| |||
| |||
| Meer info opnieuw CD / DVD-speler problemen. Audiotracks doen spelen ok uit nummers opgeslagen op de harde schijf. Ook een perfecte reproductie van nummers opgeslagen op een flash kaart. Ik heb mijn wortels oudere Freecom externe cd / dvd-eenheid die ik vroeger met mijn vorige pc en aangesloten via USB. Dit speelt ook audio perfect, wat misschien suggereert dat geluidskaart is ok. Ik gedownload nieuwste driver van Realtek voor mijn computer van de speler, maar probleem blijft. Langzaam afspelen en gekraak. |