mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Kodeker

Register

Sakte kjører CD / DVD-RW-stasjon

Reply

Thread Tools
Old 24th Nov 2007, 09:42
New Member Group

Default Sakte kjører CD / DVD-RW-stasjon

Min CD / DVD-RW-stasjonen har fungert perfekt for 14 måneder. Nå spor fra CD lydkomponenter langsom og laboured som en 33rpm vinyl plate på rundt 25rpm. Det er også en dukker og knitrende i bakgrunnen. PC-maker "Gateway" foreslått avinstallerer stasjonen og starte maskinen. Dette gjorde ingen forskjell. Er det en software problem eller en mekanisk (motor) problem?
Noen ideer der ute?
Old 24th Nov 2007, 09:53
Administrator Group

Hva med musikken du spiller av harddisken?

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 24th Nov 2007, 10:17
New Member Group

Godt spørsmål Dave

Bare spilt musikk lagret i Windows Media Player - også lyder treg - men det er litt vanskelig å si fordi det er instrumental ting - men det virker tregere enn den andre dagen.

Tom
Old 24th Nov 2007, 10:21
Administrator Group

Prøv å oppdatere lydkortdrivere jeg sterkt tvil er dette den faktiske stasjonen.
Old 24th Nov 2007, 10:27
New Member Group

Prøver som senere Dave - tid trykke nå (off ut snart) - men de vil sikkert prøve å oppdatere lydkortdrivere i morgen. Vil rapportere tilbake på resultatene.

Tom
Old 24th Nov 2007, 10:30
Administrator Group

Også prøve å installere en codec pack; http://www.free-codecs.com/download/...oDecS_Pack.htm
Old 25th Nov 2007, 07:02
New Member Group

Installert nyeste driver oppdatering fra Realtek site (skaperne av lydkortet). Ingen suksess - problemet vedvarer. Så på fritt-kodeker, men litt satt av den dårlige vurderinger inn, synes å ha en masse bugs! Direkteavspilt lyd fra nettsteder via Windows Media Player lyder bra.
Old 29th Nov 2007, 03:29
New Member Group

Ytterligere info re CD / DVD-spiller problemer. Lydspor gjøre spille ok fra spor lagret på harddisken. Også perfekt gjengivelse fra spor lagres i en flash-kort. Jeg har røtter ut mitt voksne Freecom ekstern CD / DVD-enhet som jeg bruker med min forrige PC og koblet til via USB. Dette spiller også lyden perfekt, noe som kanskje tyder på at lydkortet er ok. Jeg lastet ned nyeste driver fra Realtek på datamaskinen min spiller, men problemet vedvarer. Sakte avspilling og knitrende.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Datamaskin som kjører veldig sakte curlysmith General Hardware Chat 5 12 september 2009 02:48
HJELP! Min laptop kjører sakte g3rtlush Virus, spionprogrammer og sikkerhet 6 4 nov 2008 17:19
Internett Running Slow madcows7 Virus, spionprogrammer og sikkerhet 3 11 oktober 2008 13:54
Computor kjører sakte lambytd Virus, spionprogrammer og sikkerhet 9 5 feb 2008 11:16
Min nye komp kjører sakte spade Windows-operativsystemer 2 3 februar 2008 21:43
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.