![]() |
|
| |||
| |||
| Min CD / DVD-RW-stasjonen har fungert perfekt for 14 måneder. Nå spor fra CD lydkomponenter langsom og laboured som en 33rpm vinyl plate på rundt 25rpm. Det er også en dukker og knitrende i bakgrunnen. PC-maker "Gateway" foreslått avinstallerer stasjonen og starte maskinen. Dette gjorde ingen forskjell. Er det en software problem eller en mekanisk (motor) problem? Noen ideer der ute? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva med musikken du spiller av harddisken?
| |||
| |||
| Godt spørsmål Dave Bare spilt musikk lagret i Windows Media Player - også lyder treg - men det er litt vanskelig å si fordi det er instrumental ting - men det virker tregere enn den andre dagen. Tom |
|
| |||
| |||
| Prøv å oppdatere lydkortdrivere jeg sterkt tvil er dette den faktiske stasjonen. |
|
| |||
| |||
| Prøver som senere Dave - tid trykke nå (off ut snart) - men de vil sikkert prøve å oppdatere lydkortdrivere i morgen. Vil rapportere tilbake på resultatene. Tom |
|
| |||
| |||
| Også prøve å installere en codec pack; http://www.free-codecs.com/download/...oDecS_Pack.htm |
|
| |||
| |||
| Installert nyeste driver oppdatering fra Realtek site (skaperne av lydkortet). Ingen suksess - problemet vedvarer. Så på fritt-kodeker, men litt satt av den dårlige vurderinger inn, synes å ha en masse bugs! Direkteavspilt lyd fra nettsteder via Windows Media Player lyder bra. |
|
| |||
| |||
| Ytterligere info re CD / DVD-spiller problemer. Lydspor gjøre spille ok fra spor lagret på harddisken. Også perfekt gjengivelse fra spor lagres i en flash-kort. Jeg har røtter ut mitt voksne Freecom ekstern CD / DVD-enhet som jeg bruker med min forrige PC og koblet til via USB. Dette spiller også lyden perfekt, noe som kanskje tyder på at lydkortet er ok. Jeg lastet ned nyeste driver fra Realtek på datamaskinen min spiller, men problemet vedvarer. Sakte avspilling og knitrende. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Datamaskin som kjører veldig sakte | curlysmith | General Hardware Chat | 5 | 12 september 2009 02:48 |
| HJELP! Min laptop kjører sakte | g3rtlush | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 6 | 4 nov 2008 17:19 |
| Internett Running Slow | madcows7 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 3 | 11 oktober 2008 13:54 |
| Computor kjører sakte | lambytd | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 9 | 5 feb 2008 11:16 |
| Min nye komp kjører sakte | spade | Windows-operativsystemer | 2 | 3 februar 2008 21:43 |
| Thread Tools | |
| |