![]() |
|
| |||
| |||
| mijn geluid doesnt werk niet meer op, toen ik een cd in het venster multimeider zegt geen audio hardware of niet reageert, en de spreker is gegaan via de bottem recht courner geen grote problemen alleen maar vervelend |
|
| |||
| |||
| Heeft u een Windows-update uitgevoerd onlangs? Als je dan vind ik dat het van plan is om de geluidskaart aan de verkeerde driver. Type devmgmt.msc in de opdracht Uitvoeren en controleer dat uw audio-stuurprogramma's worden geïnstalleerd. Als ze een! ernaast, dubbelklik erop, ga naar het tabblad Stuurprogramma en proberen om terug de bestuurder. Vergeet niet opnieuw op te starten indien het met succes opnieuw installeert uw vorige driver |
|
| |||
| |||
| U kunt proberen ga naar configuratiescherm en zien. Klik op Geluiden en audioapparaten. Controleer of het is niet gedempt of iets, en vink het vakje waarin staat "Plaats het volume-pictogram in de taakbalk." Dat zou het vaststellen van de luidspreker-pictogram in de taakbalk.
__________________ HI:) |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Im FEAD Up met Onboard Sound. Een goede Gaming Sound Card. | cheesepuff | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 8 | 18 mei 2009 12:27 |
| Fist tijd gebruiken Onboard Sound-Hoe krijg ik mijn Surround Sound to Work!? | cheesepuff | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 14 | 9 mei 2009 20:59 |
| Sony Brava Tv Sound Wont Come Out of My Surround Sound System | andnlou | Off Topic Discussie | 4 | 29 mrt 2009 02:03 |
| Slechte geluidskwaliteit van de nieuwe surround sound-systeem | Tplayer2007 | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 4 | 13 Jan 2009 15:43 |
| MP3-geluid in orde, maar ook andere goed fout gegaan! | FamicomFreak | Multimedia & Codecs | 7 | 25 Jan 2008 10:33 |
| Thread Tools | |
| |