mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Kodeker

Register

Lyden borte?

Reply

Thread Tools
Old 10th 2008 nov 15:04
Medlem Group

Default Lyden borte?

min lyd doesnt work ikke mer i det hele tatt, når jeg putter på en cd i vinduet multimeider sier nei lydmaskinvare eller ikke svarer, og høyttaleren har gått gjennom bottem høyre courner ikke et stort problem bare irriterende
Old 14nde Nov 2008, 13:11
New Member Group

Default Lyden borte?

Har du foretatt en Windows-oppdatering nylig? Hvis du har så jeg synes at den hensikt å oppdatere lydkort til feil driver.

Type devmgmt.msc i kjøre kommandoen og sjekk at lyddriverne er installert riktig. Hvis de har! siden av den, dobbeltklikker du den, går du til kategorien Driver og prøver å rulle tilbake driveren.

Husk å starte hvis den vellykket re-installere den forrige driveren
Old 16th 2008 nov 22:43
Donor Group

Default Lyden borte?

Du kan prøve å gå til kontrollpanelet og se. Klikk Lyder og lydenheter. Kontroller at det ikke er dempet eller noe, og merk av i boksen som sier "Place volum ikonet i oppgavelinjen. Som kan løse høyttaler-ikonet på oppgavelinjen.

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.