mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Task bar, manglende lyd / volumen ikon

Reply

Thread Tools
Old 18 januar 2008, 16:12
Medlem Gruppen

Default Task bar, manglende lyd / volumen ikon

Ive forsøgt alt for denne ene.
Men et par dage siden havde jeg en virus, beskadigede mange. Exe-filer, og nogle hvordan bankede min lyd.
Men jeg fik en masse hjælp i virus fora og virus er fjernet, men lyden problemet stadig.

Mine symptomer er ...

Lyd, når jeg spiller spil, bruger Windows Media Player og almindelige computer lyde og kram.
Men jeg dont få lyden for youtube og indlejrede videoer.
Jeg er også dont have en lydikonet i opgaven bar, selv om den er blevet indstillet til at få det vist.
Ive geninstallationen codecs, drivere og andre ting som flash plugin's og stadig ... ingen lyd ikon eller en lyd på youtube.
Jeg får lyd på andre ting, og jeg kan ændre lydstyrken ved at gå til Start / Kør og skrive i sndvol32.exe (eller at gå den lange vej gennem tilbehør / underholdning .. etc), men Thats helt ABIT af besvær.
Jeg er også cant skruer ned for lydstyrken ved hjælp af mine højttalere som mine højttalere arbejdet via computerens indstillinger og kram.
Jeg har et skærmbillede til at kontrollere, at alt er i orden for at arbejde:

http://s30.photobucket.com/albums/c3...rent=Sound.jpg

Kan nogen hjælpe mig?
Ive har søgt og søgt efter aldre nu og virkelig begynder at bug mig.

Tak!
Old 19 januar 2008, 02:34
Donor-Gruppen

Har du adgang til en XP-cd? Du kan gøre en i stedet geninstallere der ville bevare alle dine progs / indstillinger.

Har du forsøgt at

sfc / scannow

at se, om det hjælper?

Old 19. januar 2008, 10:30
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Mike0001 View Post
Har du adgang til en XP-cd? Du kan gøre en i stedet geninstallere der ville bevare alle dine progs / indstillinger.

Har du forsøgt at

sfc / scannow

at se, om det hjælper?
Desværre kunne mine har alle XP-cd er, at vi brugte på min maskine, og han bor i læsning (jeg bor i Southend / Essex).

Sfc / scannow?
Hvordan vil jeg gøre det?
Old 20. januar 2008, 15:22
Donor-Gruppen

Du behøver ikke den samme cd, bare nogen, der er den samme version (Home / Pro) og SP2, hvis du har SP2.

Old 21 januar 2008, 00:34
Medlem Gruppen

Jeg ved =], men bare jeg dont kende nogen med en XP cd = [.

Selv om jeg stiller nogle phonecalls.
Old 4 november 2008, 12:37
Ny Medlem Gruppen

Hi,,

har du haft held til at fastsætte sunde spørgsmål?

infrastrukturforvalter, der har nøjagtig den samme problem, og ive blevet google for den seneste uge for en løsning, men couldnt finde nogen: (

Jeg har kun fundet en lignende stilling til en løsning på Mac, men im benytter XP ..
http://discussions.apple.com/thread....hreadID=939908

nogen idéer?
thanx
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Lydikonet gået og cant get back! Please help jefechico Lyd, højtalere og MP3-afspillere 1 6. jun 2009 14:51
Forsvundne bind Control icu222much Windows-operativsystemer 2 28th Dec 2008 21:23
Ændre IE genvejsikonet til webstedet genvejsikonet bristolspark Webbrowsere & FTP Klienter 10 12 oktober 2008 12:25
Unmountable startenheden Please help Britisk sommertid Windows-operativsystemer 5 4 januar 2008 17:28
Lydstyrkeknappen ikon forsvundet fra skrivebordet! TheDellMan General Software Chat 1 4 november 2007 16:20
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.