vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Task bar, puuttuu ääni / tilavuus-kuvake

Reply

Thread Tools
Old 18 tammikuu 2008, 16:12
Jäsen

Default Task bar, puuttuu ääni / tilavuus-kuvake

Ive yrittänyt kaikkea tätä.
Mutta muutama päivä sitten minulla oli virus että vaurioitunut monia. Exe-tiedostoa ja joitakin miten tippuu minun äänen.
Mutta sain paljon apua viruksen foorumeilla ja virus on poistettu, mutta ääni ongelma ilmenee edelleen.

Omat oireet ovat ...

Sound kun pelata pelejä, käyttää Windows Media Playeria ja yleiset tietokoneen ääniä ja kamaa.
Mutta I dont saa äänen youtube ja sulautetut videot.
Olen myös dont on äänikuvake jonka tehtävänä bar, vaikka se on asetettu, että se ilmestyy.
Ive uudelleenasennettavien KOODEKKEJA, kuljettajia ja muita juttuja, kuten flash-plugin ja vielä ... ei äänikuvake tai äänen youtube.
Saan hyvän muihin asioihin, ja voin muuttaa äänenvoimakkuutta käynnistä / suorita ja kirjoittamalla sndvol32.exe (tai menossa pitkän tien kautta tarvikkeet / viihde .. etc), mutta thats aivan ABIT ongelmatonta.
Olen myös kallistuksen äänenvoimakkuutta alas käyttäen puhujat kuin minun puhujat työn kautta tietokoneen asetukset ja kamaa.
Olen kuvakaappaus tarkistaa, että kaikki on kunnossa, että se työ:

http://s30.photobucket.com/albums/c3...rent=Sound.jpg

Voiko kukaan auttaa?
Ive hakea ja etsinyt iät nyt ja sen todella alkaa bug minua.

Kiitos!
Old 19 tammikuu 2008, 02:34
Rahoittajien ryhmän

Onko sinulla mahdollisuus käyttää XP: n CD? Voit tehdä paikallaan uudelleenasentamisen joka säilyttää kaikki progs / asetukset.

Oletko kokeillut

sfc / scannow

nähdä, jos se auttaa?

Old 19 tammikuu 2008, 10:30
Jäsen

Quote:
Originally Posted by Mike0001 View Post
Onko sinulla mahdollisuus käyttää XP: n CD? Voit tehdä paikallaan uudelleenasentamisen joka säilyttää kaikki progs / asetukset.

Oletko kokeillut

sfc / scannow

nähdä, jos se auttaa?
Valitettavasti minun on kaikki XP: n CD: n, että meillä käytetään koneeni ja hän asuu käsittelyyn (Asun Southend / Essex).

Sfc / scannow?
Miten teen sen?
Old 20 tammikuu 2008, 15:22
Rahoittajien ryhmän

Sinun ei tarvitse samalla CD, vain jonkun, joka on sama versio (Home / Pro) ja SP2, jos sinulla on SP2.

Old 21 tammikuu 2008, 00:34
Jäsen

Tiedän =], sen vain I dont tietää jokainen, jonka XP cd = [.

Vaikka minulla on esittää joitakin phonecalls.
Old 4 marraskuu 2008, 12:37
Uusi Jäsen

Hei,,

olet onnistunut vahvistaa äänen kysymys?

im, joilla on täsmälleen sama ongelma ja ive ollut Google-hakuja varten viime viikolla ratkaisu mutta couldnt löytänyt mitään: (

Olen vain löytänyt vastaavia virka ratkaisu MAC mutta im käyttäen XP ..
http://discussions.apple.com/thread....hreadID=939908

ideoita?
thanx
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Äänikuvake mennyt ja kallistuksen saada takaisin! Ole hyvä ja auta jefechico Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 1 6. Jun 2009 14:51
Puuttuvat Volume Control icu222much Windows-käyttöjärjestelmät 2 28 Dec 2008 21:23
Muuttaminen IE pikakuvakkeen kuvaketta Web shortcut icon bristolspark Web-selaimet ja FTP Clients 10 12. lokakuu 2008 12:25
Unmountable boot tilavuus PLEASE HELP british kesäaika Windows-käyttöjärjestelmät 5 4. Jan 2008 17:28
Äänenvoimakkuuden säätö kuvake puuttuu työpöydältäsi! TheDellMan General Software Chat 1 4. marraskuu 2007 16:20
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.