![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ive probeerde alles voor deze. Maar een paar dagen geleden had ik een virus dat veel beschadigd. Exe-bestanden en hoe sommige klopte mijn geluid. Maar ik heb veel hulp in het virus forums en het virus is verwijderd, maar het geluid probleem nog steeds. Mijn symptomen zijn ... Geluid als ik een spelletje spelen, gebruikt u Windows Media Player en algemene computer geluiden en dingen. Maar I dont get geen geluid bij youtube en embedded video's. Ik heb ook dont hebben een geluid-pictogram in de taakbalk, ook al zijn gezet om het te laten verschijnen. Ive geïnstalleerd codecs, stuurprogramma's en andere dingen zoals flash plugin's en nog steeds ... geen geluid pictogram of geen geluid op youtube. Ik krijg het geluid aan andere dingen en ik kan het volume te wijzigen door te gaan naar Start / Uitvoeren en typ in sndvol32.exe (of gaat de lange weg door accessoires / entertainment .. etc), maar thats abit heel gedoe. Ik heb ook cant draai het volume naar beneden met mijn speakers als mijn luidsprekers werken via de instellingen van de computer en zo. Ik heb een screenshot om te controleren of alles in orde is voor het te laten werken: http://s30.photobucket.com/albums/c3...rent=Sound.jpg Kan iemand mij helpen? Ive zocht en zocht naar leeftijd en zijn nu echt beginnen te bug me. Bedankt! |
|
| |||
| |||
| Heeft u toegang tot een XP-cd? Je zou kunnen doen op een plaats opnieuw te installeren die ervoor zorgen al je progs / instellingen. Heeft u geprobeerd sfc / scannow om te zien of dat helpt?
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Sfc / scannow? Hoe zou ik dat doen? |
|
| |||
| |||
| U hoeft niet dezelfde cd, alleen iemand dat is dezelfde versie (Home / Pro) en SP2 als u SP2.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Ik weet het =], het is gewoon I dont weet iedereen met een XP-cd = [. Hoewel ik moet maken paar telefoontjes. |
|
| |||
| |||
| Hallo,, heb je er in geslaagd om het geluid probleem op te lossen? im met het EXACT hetzelfde probleem en Ive googlen voor de afgelopen week voor een oplossing, maar couldnt find any: ( vond ik slechts een soortgelijke post voor een oplossing op MAC, maar im using XP .. http://discussions.apple.com/thread....hreadID=939908 ideeën? thanx |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Geluidspictogram gegaan en cant get back! Please help | jefechico | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 1 | Van de 6 juni 2009 14:51 |
| Vermiste Volume Control | icu222much | Windows besturingssystemen | 2 | 28 dec 2008 21:23 |
| Veranderende IE snelkoppeling pictogram naar website snelkoppeling pictogram | bristolspark | Web Browsers & FTP Clients | 10 | 12 okt 2008 12:25 |
| Unmountable boot volume PLEASE HELP | Britse zomertijd | Windows besturingssystemen | 5 | De 4 januari 2008 17:28 |
| Volume Control pictogram ontbreekt bureaublad! | TheDellMan | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 4 Nov 2007 16:20 |
| Thread Tools | |
| |