mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Kodeker

Register

Oppgavelinjen, mangler lyd / Volumikon

Reply

Thread Tools
Old 18th 2008 jan 16:12
Medlem Group

Default Oppgavelinjen, mangler lyd / Volumikon

Ive forsøkt alt for denne.
Men for noen dager siden jeg hadde et virus som skadet mange. Exe-filer og noen hvordan slo ut lyd.
Men jeg fikk mye hjelp i viruset fora og viruset ble fjernet, men lyden problemet fortsatt gjenstår.

Mine symptomer er ...

Lyd når jeg spiller spill, bruker Windows Media Player og generell datamaskin lyder og sånt.
Men jeg dont få lyd på youtube og innebygde videoer.
Jeg også dont har en lyd-ikonet på oppgavelinjen, selv om den er satt for at den vises.
Ive reinstallert kodeker, drivere og andre ting som flash plugin og fortsatt ... no lydikonet eller lyd på youtube.
Jeg får lyd på andre ting, og jeg kan endre volumet ved å gå til Start / Kjør og skrive i sndvol32.exe (eller gå den lange veien gjennom tilbehør / underholdning .. etc) men dvs ganske abit med problemfri.
Jeg også skrånende senke volumet ved hjelp av høyttalerne som høyttalerne mine arbeider via datamaskinens innstillinger og sånt.
Jeg har et skjermbilde for å kontrollere at alt er slik det skal fungere:

http://s30.photobucket.com/albums/c3...rent=Sound.jpg

Kan noen hjelpe meg?
Ive søkte og søkte på aldre nå og virkelig begynner å bug meg.

Takk!
Old 19nde 2008, 02:34
Donor Group

Har du tilgang til en XP-CD? Du kan gjøre en i stedet installere noe som ville bevare alle progs / innstillinger.

Har du prøvd

sfc / scannow

å se om det hjelper?

Old 19 januar 2008, 10:30
Medlem Group

Sitat:
Originally Posted by Mike0001 View Post
Har du tilgang til en XP-CD? Du kan gjøre en i stedet installere noe som ville bevare alle progs / innstillinger.

Har du prøvd

sfc / scannow

å se om det hjelper?
Dessverre mitt har alle XP-CD som vi brukte på min maskin, og han bor i lesing (jeg bor i Southend / Essex).

Sfc / scannow?
Hvordan skulle jeg gjøre det?
Old 20th 2008 jan 15:22
Donor Group

Du trenger ikke den samme CD, bare noen som er den samme versjonen (Home / Pro) og SP2 hvis du har SP2.

Old 21st 2008, 00:34
Medlem Group

Jeg vet =], dens bare jeg dont vite hvem som helst med en XP cd = [.

Selv om jeg skal gjøre noen phonecalls.
Old 4de Nov 2008, 12:37
New Member Group

Hei,

har du klart å fikse lyd problemet?

im ha nøyaktig samme problem, og Ive blitt googlingen den siste uken etter en løsning, men couldnt finne noen: (

Jeg har bare funnet en lignende post for en løsning på Mac men im bruke XP ..
http://discussions.apple.com/thread....hreadID=939908

noen ideer?
thanx
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Lydikonet borte og skrånende komme tilbake! Hjelp jefechico Lyd, høyttalere og MP3-spillere 1 6 juni 2009 14:51
Manglende Volumkontroll icu222much Windows-operativsystemer 2 28 desember 2008 21:23
Endre IE snarveisikonet for webområdeavkastning snarveisikonet bristolspark Nettlesere & FTP Clients 10 12 oktober 2008 12:25
Unmountable oppstartsvolumet behage hjelpe Britisk sommertid Windows-operativsystemer 5 4 januar 2008 17:28
Volumkontrollikonet mangler fra skrivebordet! TheDellMan General Software Chat 1 4 nov 2007 16:20
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.