![]() |
|
| |||
| |||
| Ive forsøkt alt for denne. Men for noen dager siden jeg hadde et virus som skadet mange. Exe-filer og noen hvordan slo ut lyd. Men jeg fikk mye hjelp i viruset fora og viruset ble fjernet, men lyden problemet fortsatt gjenstår. Mine symptomer er ... Lyd når jeg spiller spill, bruker Windows Media Player og generell datamaskin lyder og sånt. Men jeg dont få lyd på youtube og innebygde videoer. Jeg også dont har en lyd-ikonet på oppgavelinjen, selv om den er satt for at den vises. Ive reinstallert kodeker, drivere og andre ting som flash plugin og fortsatt ... no lydikonet eller lyd på youtube. Jeg får lyd på andre ting, og jeg kan endre volumet ved å gå til Start / Kjør og skrive i sndvol32.exe (eller gå den lange veien gjennom tilbehør / underholdning .. etc) men dvs ganske abit med problemfri. Jeg også skrånende senke volumet ved hjelp av høyttalerne som høyttalerne mine arbeider via datamaskinens innstillinger og sånt. Jeg har et skjermbilde for å kontrollere at alt er slik det skal fungere: http://s30.photobucket.com/albums/c3...rent=Sound.jpg Kan noen hjelpe meg? Ive søkte og søkte på aldre nå og virkelig begynner å bug meg. Takk! |
|
| |||
| |||
| Har du tilgang til en XP-CD? Du kan gjøre en i stedet installere noe som ville bevare alle progs / innstillinger. Har du prøvd sfc / scannow å se om det hjelper?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Sfc / scannow? Hvordan skulle jeg gjøre det? |
|
| |||
| |||
| Du trenger ikke den samme CD, bare noen som er den samme versjonen (Home / Pro) og SP2 hvis du har SP2.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Jeg vet =], dens bare jeg dont vite hvem som helst med en XP cd = [. Selv om jeg skal gjøre noen phonecalls. |
|
| |||
| |||
| Hei, har du klart å fikse lyd problemet? im ha nøyaktig samme problem, og Ive blitt googlingen den siste uken etter en løsning, men couldnt finne noen: ( Jeg har bare funnet en lignende post for en løsning på Mac men im bruke XP .. http://discussions.apple.com/thread....hreadID=939908 noen ideer? thanx |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Lydikonet borte og skrånende komme tilbake! Hjelp | jefechico | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 1 | 6 juni 2009 14:51 |
| Manglende Volumkontroll | icu222much | Windows-operativsystemer | 2 | 28 desember 2008 21:23 |
| Endre IE snarveisikonet for webområdeavkastning snarveisikonet | bristolspark | Nettlesere & FTP Clients | 10 | 12 oktober 2008 12:25 |
| Unmountable oppstartsvolumet behage hjelpe | Britisk sommertid | Windows-operativsystemer | 5 | 4 januar 2008 17:28 |
| Volumkontrollikonet mangler fra skrivebordet! | TheDellMan | General Software Chat | 1 | 4 nov 2007 16:20 |
| Thread Tools | |
| |