![]() |
|
| |||
| |||
| yeh um ive prøvet alle de chauffører, der fulgte med min PC og yeh ... alll til ingen nytte ... fælles problem? hvad kan det så være? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad pc, du fik M8 (m / b, CPU, etc), og hvad o / s du bruger? jo mere info du give bedre rådgive os fyre herfra kan give dig
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan også prøve at se på fabrikanter websted PCI-enheden, og se om der er nogen drivere om der for det. Men ligesom redden137 sagt, det owuld hjælpe, hvis vi vidste lidt mere om din computer.
| |||
| |||
| bundkortet er et asus m3a AM2 +, DDR2 mem 2x 1GB 1.066 Hz CPU = phenom 2.2 GHz Quad XP SP3, Umm liteon dvd-drev 4 hdd ... 2x 120 GB 1x 320 GB 1 x 500 GB dont kende hvad jeg kan give ya oh og en IDE PCI-kort, som jeg har installeret alle drivere til og arbejder btw så jeg dont tænke sit, at GeForce 8400 256MB vid kortet og 650 watt strømforsyning coolermaster |
|
| |||
| |||
| okay jeg tror dine bruger xp forsøge at klikke på Start, klik på Kontrolpanel (i klassisk visning) Klik system, skal du klikke på fanen Hardware og derefter Enhedshåndtering, en liste skal vises m8 nogen på listen, der har en gul? af dem |
|
| |||
| |||
| yeh "ukendt PCI-enhed" |
|
| |||
| |||
| Prøv at højreklikke på den ukendte enhed og klikke på Opdater driver i hvilken kategori er den ukendte enhed m8? |
|
| |||
| |||
| "andre enheder" |
|
| |||
| |||
| Sæt bundkort cd i klikke til højre på den ukendte enhed og klikke på Opdater driver Klik nej til at gå på internettet og klik derefter på næste |
|
| |||
| |||
| Jeg har gjort dette b4 men jeg ll prøv en gang mere yeh gjorde ikke pick anyhint op Jeg tror, dette er en SP3 problem cos ive aldrig haft dette ske b4 |