![]() |
|
| |||
| |||
| yeh um ive geprobeerd alle stuurprogramma's die bij mijn pc en yeh ... alll niet helpen ... gemeenschappelijk probleem? wat kan het zijn? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat pct je M8 (M / B, CPU, etc) en wat o / s die u gebruikt? meer info kunt bieden, hoe beter ons jongens vanaf hier kan u
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Je kan ook proberen te kijken naar de fabrikanten website van de PCI-apparaat en bekijken of er drivers er voor zijn. Maar zoals redden137 zei, owuld helpen als we wisten wat meer informatie over uw computer.
| |||
| |||
| moederbord is een asus m3a AM2 +, DDR2 mem 2x 1gb 1066 Hz cpu = verschijnsel 2,2 GHz quad XP SP3 ehm LiteOn DVD drive 4 HDD ... 2x 120 GB's 1x 320GB 1 x 500 GB Geen idee wat ik kan geven ya oh en een ide pci kaart die ik heb alle geïnstalleerde stuurprogramma's voor en werkt btw dus ik denk niet dat dat haar GeForce 8400 256mb vid kaart en 650 watt voeding coolermaster |
|
| |||
| |||
| oke ik denk dat je met behulp van xp proberen te klikken op Start, klik op Configuratiescherm (in klassieke weergave) op Systeem, klik op tabblad Hardware en vervolgens Device Manager, een lijst moet verschijnen m8 elk op lijst die een gele? door hen |
|
| |||
| |||
| yeh "onbekend pci apparaat" |
|
| |||
| |||
| Probeer rechts klikken op het onbekend apparaat en klik op Stuurprogramma bijwerken in die categorie is het onbekend apparaat m8? |
|
| |||
| |||
| "overige apparaten" |
|
| |||
| |||
| Plaats de cd in moederbord klik rechts op het onbekend apparaat en klik op Stuurprogramma bijwerken klik nee te gaan op het internet en klik op Volgende |
|
| |||
| |||
| Ik heb dit gedaan b4 maar ik kom nog een keer proberen yeh didnt anyhint pick-up Ik denk dat dit een probleem SP3 cos ive nooit gebeuren b4 |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Modem (COM4) in gebruik is door onbekende software / apparaat) | Davida50000 | Netwerken, modems & VoIP | 2 | 12 jul 2009 12:09 |
| "Herstart de computer of selecteert u de juiste opstartapparaat of insert boot media apparaat" | gramble | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | De 8 juni 2009 23:28 |
| USB-apparaat wordt niet herkend ... Welke USB-apparaat? | Haun | Windows besturingssystemen | 3 | 19 feb 2009 18:08 |
| Onbekend CPU Fan | Blazing933 | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 28 okt 2007 09:19 |
| USB flash drive onbekend apparaat | bongahead | Drives & Removable Media | 6 | 30 mrt 2007 22:26 |
| Thread Tools | |
| |