![]() |
|
| |||
| |||
| yeh um Ive forsøkt alle driverne som fulgte med min PC og yeh ... alll til ingen nytte ... vanlig problem? hva kan det være? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvilken pc har du m8 (m / b, CPU, osv) og hva o / r du? Mer informasjon du gir, jo bedre råd oss gutta her kan gi deg
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan også prøve å se på produsentens hjemmeside for PCI-enhet og se om det er noen drivere på det for det. Men like redden137 sagt, det owuld hjelpe hvis vi visste litt mer om maskinen.
| |||
| |||
| hovedkortet er et ASUS m3a AM2 +, DDR2 mem 2x 1GB 1066 Hz CPU = Phenom 2,2 GHz Quad XP SP3, Umm liteon DVD-stasjon 4 HDD ... 2x 120 GB 1x 320gb 1 x 500 GB dont vite hva annet jeg kan gi deg oh og en IDE-PCI-kort som jeg har installert alle drivere for og arbeider btw så jeg dont overveie dens det GeForce 8400 256MB vid kortet og 650 watt strømforsyningen coolermaster |
|
| |||
| |||
| ok jeg tror du bruker xp prøver å klikke på Start, velg Kontrollpanel, (i klassisk visning) klikk-system, klikker du kategorien Maskinvare og deretter Enhetsbehandling, en liste som skal vises m8 noen på listen som har en gul? av dem |
|
| |||
| |||
| yeh "ukjent PCI enhet" |
|
| |||
| |||
| Prøv å høyreklikke på ukjent enhet, og klikk oppdatere driveren i hvilken kategori er ukjent enhet m8? |
|
| |||
| |||
| "andre enheter" |
|
| |||
| |||
| Sett hovedkortet cd i klikk på ukjent enhet, og klikk oppdatere driveren klikker ikke å gå på internett deretter Neste |
|
| |||
| |||
| Jeg har gjort dette B4 men jeg vil prøve en gang til yeh didnt plukke anyhint opp Jeg tror dette er en SP3 problem cos Ive aldri hatt dette skje B4 |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Modem (COM4) i bruk av Ukjent Software / enhet) | Davida50000 | Nettverk, modem og VoIP | 2 | 12 juli 2009 12:09 |
| "Reboot eller velge riktig boot enhet eller sette boot media til enheten" | gramble | General Software Chat | 1 | 8 juni 2009 23:28 |
| USB Device Not Recognized ... Hva USB-enhet? | Haun | Windows-operativsystemer | 3 | 19 februar 2009 18:08 |
| Ukjent CPU Vifte | Blazing933 | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 28 oktober 2007 09:19 |
| USB flash-stasjon ukjent enhet | bongahead | Drivere og flyttbare medier | 6 | 30 mars 2007 22:26 |
| Thread Tools | |
| |