![]() |
|
| |||
| |||
| yeh um ive försökt alla drivrutiner som följde med min pc och yeh ... alll till ingen nytta ... gemensamma problem? vad kan det vara? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vad st du M8 (m / b, CPU etc) och vad o / s du? mer info du ge bättre råd oss killar härifrån kan ge dig
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan även prova att titta på tillverkarens webbplats för PCI-enheten och se om det finns några drivrutiner på det för det. Men gillar redden137 sagt, det owuld hjälpa om vi visste lite mer om din dator.
| |||
| |||
| Moderkortet är ett ASUS m3a AM2 +, DDR2 mem 2x 1GB 1066 Hz CPU = Phenom 2,2 GHz quad XP SP3, Umm liteon DVD-enhet 4 hdd ... 2x 120 GB 1x 320GB 1 x 500 GB vet inte vad mer jag kan ge dig Oh och en IDE-pci-kort som jag har installerat alla drivrutiner och arbetar btw så jag dont tänka dess att GeForce 8400 256MB vid kortet och 650 watt nätaggregat coolermaster |
|
| |||
| |||
| okej jag tror att din använda xp försöka att klicka på Start, klicka på Kontrollpanelen (i Klassisk vy) på System, klicka på fliken Maskinvara och sedan Enhetshanteraren, en förteckning ska visas M8 någon på listan som har en gul? av dem |
|
| |||
| |||
| yeh "okänd pci device" |
|
| |||
| |||
| Prova att högerklicka på den okända enheten och klicka på uppdatera drivrutin i vilken kategori är den okända enheten M8? |
|
| |||
| |||
| "andra enheter" |
|
| |||
| |||
| Sätt moderkortet cd i klicka till höger på den okända enheten och klicka på uppdatera drivrutin klickar du nej till att gå på Internet sedan på nästa |
|
| |||
| |||
| Jag har gjort detta b4 men jag ll försöka en gång till yeh didnt plocka anyhint upp Jag tror att det är en SP3 problem cos ive aldrig haft detta sker b4 |