![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Olen äskettäin ladannut mitä ajattelin oli noin videotiedostoja kuitenkin tiedostot ovat. VCM tiedostoja. Olen tehnyt vähän tutkimusta ja on todettu, että VCM tarkoittaa video compression manager. Mutta en vielä ole aavistustakaan siitä, miten voin avata näitä videoita. Imuroin noin pakkauksenhallintaa, jotka eivät tehneet mitään, vielä ei voisi avata niitä millään mediasoitin. Joten minä pyydän ei kukaan voi kertoa minulle, kuinka pelata näitä tiedostoja tai pura niitä? Kaikki apu on suuressa arvossa. Kiitos PS. Olen käynnissä Windows XP Home Edition |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| VCM on tiedostotunniste liittyy Interwise Osallistujan Tallennetun WebCast tiedostoja.
| |||
| |||
| Ok. Onko ohjelma voin ladata tai joudunko ostamaan sen. Minulla on vielä ole aavistustakaan, kuinka pelata tiedostoja. |
|
| |||
| |||
| Itse olen tajunnut sen kiitoksia avusta. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Asennettu. ISO Silti ei voi toistaa, tai Avaa missä tahansa ohjelmassa? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Multimedia & Codecs | 4 | 12th Aug 2009 11:43 |
| Vasen Valitse Vt Kuten Right Click tarvitse avata toisen ikkunan avautuvan Linkit? | Blitzgirl42 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 17th Jun 2009 12:08 |
| Miten avata. PUB tiedosto Open Office? | sagheer | Office Suites & Applications | 1 | 6. Jun 2009 06:04 |
| Ei voi avata Asiakirja Tallennettu Office 2007 Open Office 2003 | tolet | Office Suites & Applications | 13 | 5th Mar 2009 11:25 |
| I Spy tullutta ja pelata! | cheesepuff | Off Topic Discussion | 5 | 18th Jan 2008 14:17 |
| Thread Tools | |
| |