![]() |
|
| |||
| |||
| He, Ik heb onlangs gedownload wat ik dacht was een video-bestanden, maar de bestanden staan. VCM bestanden. Ik heb een beetje onderzoek gedaan en hebben ontdekt dat VCM middel video compressie manager. Maar ik heb nog steeds geen idee hoe ik deze video's kunt openen. Ik downloadde een codec die deed niets, nog niet kon openen in een mediaspeler. Dus wat ik vraag is kan iemand mij vertellen hoe je deze bestanden of decomprimeer hen? Alle hulp wordt zeer gewaardeerd. Bedankt PS. Ik ben die draait op Windows XP Home Edition |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| VCM is een bestand uitbreiding in verband met Interwise deelnemer Geboekt WebCast bestanden.
| |||
| |||
| Oke. Is er een programma dat ik kan downloaden of moet ik nog kopen. Ik heb nog geen idee hoe het afspelen van het bestand. |
|
| |||
| |||
| Eigenlijk dacht ik het uit dank voor uw hulp. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Gemonteerd. ISO Toch kan niet worden afgespeeld of Openen in elke toepassing? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Multimedia & Codecs | 4 | 12 aug 2009 11:43 |
| Klik links Acting Like Klik met de rechtermuisknop, Noodzaak om een ander venster te openen Links? | Blitzgirl42 | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 17 jun 2009 12:08 |
| Hoe open je een. PUB-bestand in Open Office? | sagheer | Office Suites & Toepassingen | 1 | Van de 6 juni 2009 06:04 |
| Kan Niet Open Document Opgeslagen in Office 2007 te openen in Office 2003 | tolet | Office Suites & Toepassingen | 13 | De 5 maart 2009 11:25 |
| I Spy-komen spelen! | cheesepuff | Off Topic Discussie | 5 | 18 Jan 2008 14:17 |
| Thread Tools | |
| |