mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Kodeker

Register

. vcm? Slik spiller / åpne?

Reply

Thread Tools
Old 29 august 2007, 01:37
New Member Group

Default . vcm? Slik spiller / åpne?

Hei,
Jeg har nylig lastet ned det jeg trodde var noen videofiler imidlertid filene. Vcm filer. Jeg har gjort lite forskning og har funnet ut at vcm betyr videokomprimering manager. Men jeg har fortsatt ingen anelse om hvordan jeg kan åpne disse videoene. Jeg lastet ned noen kodek som ikke gjorde noe, men kunne ikke åpne dem i alle mediespiller.
Så det jeg spør er kan noen fortelle meg hvordan du spiller disse filene eller dekomprimere dem? Hjelp vil være mye verdsatt.
Takk

PS. Jeg kjører på Windows XP Home Edition
Old 29 august 2007, 04:12
Administrator Group

VCM er en filtype knyttet Interwise deltaker Innspilte WebCast filer.

http://www.interwise.com/

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 29 august 2007, 23:21
New Member Group

Ok. Finnes det et program jeg kan laste ned eller må jeg kjøpe den. Jeg har fortsatt ingen anelse om hvordan man spiller filene.
Old 29 august 2007, 23:44
New Member Group

Egentlig JEG beregnet det ut takk for hjelpen.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Monteres. ISO Likevel vil ikke spille eller Åpne i noe program? 4D (Fordy (Ford) Ollie Multimedia & Kodeker 4 12 august 2009 11:43
Venstreklikk Fungerende likhet høyreklikk, må åpne et annet vindu for å åpne koblinger? Blitzgirl42 Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 1 17 juni 2009 12:08
Hvordan åpne en. PUB fil i Open Office? sagheer Office Suites & Applications 1 6 juni 2009 06:04
Ikke kan åpne dokumenter lagret i Office 2007 til Åpne i Office 2003 tolet Office Suites & Applications 13 5 mars 2009 11:25
I Spy-komme og spille! cheesepuff Av Emne Diskusjon 5 18 januar 2008 14:17
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.