![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg har nylig lastet ned det jeg trodde var noen videofiler imidlertid filene. Vcm filer. Jeg har gjort lite forskning og har funnet ut at vcm betyr videokomprimering manager. Men jeg har fortsatt ingen anelse om hvordan jeg kan åpne disse videoene. Jeg lastet ned noen kodek som ikke gjorde noe, men kunne ikke åpne dem i alle mediespiller. Så det jeg spør er kan noen fortelle meg hvordan du spiller disse filene eller dekomprimere dem? Hjelp vil være mye verdsatt. Takk PS. Jeg kjører på Windows XP Home Edition |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Ok. Finnes det et program jeg kan laste ned eller må jeg kjøpe den. Jeg har fortsatt ingen anelse om hvordan man spiller filene. |
|
| |||
| |||
| Egentlig JEG beregnet det ut takk for hjelpen. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Monteres. ISO Likevel vil ikke spille eller Åpne i noe program? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Multimedia & Kodeker | 4 | 12 august 2009 11:43 |
| Venstreklikk Fungerende likhet høyreklikk, må åpne et annet vindu for å åpne koblinger? | Blitzgirl42 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 17 juni 2009 12:08 |
| Hvordan åpne en. PUB fil i Open Office? | sagheer | Office Suites & Applications | 1 | 6 juni 2009 06:04 |
| Ikke kan åpne dokumenter lagret i Office 2007 til Åpne i Office 2003 | tolet | Office Suites & Applications | 13 | 5 mars 2009 11:25 |
| I Spy-komme og spille! | cheesepuff | Av Emne Diskusjon | 5 | 18 januar 2008 14:17 |
| Thread Tools | |
| |