mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

. VCM? hur man spelar / öppen?

Reply

Thread Tools
Old 29 august 2007, 01:37
New Member Group

Default . VCM? hur man spelar / öppen?

Hallå,
Jag har nyligen hämtat vad jag trodde var en del videofiler dock filerna. VCM filer. Jag har gjort lite forskning och har funnit att VCM betyder videokomprimering manager. Men jag har fortfarande ingen aning om hur jag kan öppna dessa videor. Jag hämtade några codec som gjorde ingenting, fortfarande inte kan öppna dem i någon mediaspelare.
Vad jag frågar är kan någon säga mig hur man spelar dessa filer eller packa upp dem? Någon hjälp kommer att bli mycket uppskattat.
Tack

PS. Jag kör på Windows XP Home Edition
Old 29 august 2007, 04:12
Administrator Group

VCM är ett filtillägg associerade med Interwise Deltagarprofil Recorded webbutsändning filer.

http://www.interwise.com/

Mitt System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moderkort:
HP nForce 560
RAM Minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (s):
Nvidia 7150M Flygburet Integrerad
Ljudkort:
5.1 Ombord Integrerad
Hårddisk (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk enhet (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Mål / PSU:
Lager HP
Kylning:
Lager HP
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Cable
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 29 august 2007, 23:21
New Member Group

Ok. Finns det något program jag kan ladda ner eller måste jag köpa det. Jag har fortfarande ingen aning om hur man spelar filerna.
Old 29 august 2007, 23:44
New Member Group

Egentligen Jag kom på det tack för hjälpen.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Monteras. ISO fortfarande inte spel eller Öppna i alla program? 4D (Fordy (Ford) Ollie Multimedia & Codecs 4 12 august 2009 11:43
Vänsterklick agera som Högerklicka, måste öppna ett annat fönster Öppna Länkar? Blitzgirl42 Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 1 17 juni 2009 12:08
Hur man öppnar en. PUB-fil i Open Office? sagheer Office Suites & Applications 1 6 juni 2009 06:04
Kan inte öppna dokument sparade i Office 2007 att öppna i Office 2003 tolet Office Suites & Applications 13 5 mars 2009 11:25
I Spy-komma och spela! cheesepuff Off Topic Discussion 5 18 januari 2008 14:17
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.