![]() |
|
| |||
| |||
| Hallå, Jag har nyligen hämtat vad jag trodde var en del videofiler dock filerna. VCM filer. Jag har gjort lite forskning och har funnit att VCM betyder videokomprimering manager. Men jag har fortfarande ingen aning om hur jag kan öppna dessa videor. Jag hämtade några codec som gjorde ingenting, fortfarande inte kan öppna dem i någon mediaspelare. Vad jag frågar är kan någon säga mig hur man spelar dessa filer eller packa upp dem? Någon hjälp kommer att bli mycket uppskattat. Tack PS. Jag kör på Windows XP Home Edition |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| VCM är ett filtillägg associerade med Interwise Deltagarprofil Recorded webbutsändning filer.
| |||
| |||
| Ok. Finns det något program jag kan ladda ner eller måste jag köpa det. Jag har fortfarande ingen aning om hur man spelar filerna. |
|
| |||
| |||
| Egentligen Jag kom på det tack för hjälpen. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Monteras. ISO fortfarande inte spel eller Öppna i alla program? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Multimedia & Codecs | 4 | 12 august 2009 11:43 |
| Vänsterklick agera som Högerklicka, måste öppna ett annat fönster Öppna Länkar? | Blitzgirl42 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 17 juni 2009 12:08 |
| Hur man öppnar en. PUB-fil i Open Office? | sagheer | Office Suites & Applications | 1 | 6 juni 2009 06:04 |
| Kan inte öppna dokument sparade i Office 2007 att öppna i Office 2003 | tolet | Office Suites & Applications | 13 | 5 mars 2009 11:25 |
| I Spy-komma och spela! | cheesepuff | Off Topic Discussion | 5 | 18 januari 2008 14:17 |
| Thread Tools | |
| |