![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle, vel, problemet er at min kompis reinstallert xp på sin laptop. Nå er skjermdrivere er borte. Jeg lastet ned Everest og gikk til skjermdriverne side, som er http://www.sis.com/ Jeg prøvde driverne, men det sier kontrollere at enheten er riktig, men problemet er, dens integrerte grafikk. Jeg vet ikke det gjøre av hovedkortet eller modell fordi Everest sier det er ukjent. Dette er en Advent 7081 laptop. Kan noen hjelpe meg å finne disse driverne? Regards Jase:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
| Takk så mye Alex. Du løst problemet. Regards Jase |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Trouble Finne skjermdriver | nibnibz | Kabinetter & Skjermer | 7 | 30 juni 2009 14:54 |
| Driver Query ref audio / video | ashmehta | Multimedia & Kodeker | 2 | 14 juni 2008 14:36 |
| Jeg prøver å installere en driver for skjermkortet, og få denne meldingen | demon102 | Kabinetter & Skjermer | 2 | 24 januar 2008 14:24 |
| Video skjermdriveren problemer-deretter overvåke sluttet å jobbe! | ljkd13 | Multimedia & Kodeker | 3 | 17 januar 2008 20:00 |
| Intel skjermdriveren installasjon på Linux? | iloveyouintarweb | Linux og alternative OS | 2 | 18 mars 2007 19:20 |
| Thread Tools | |
| |